Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید رهبانی بازیگر نقش «محمد» در سریال «گاندو»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی در نقش یک مأمور امنیتی گفت: فکر نکنم با بازی در این سریال کار ویژه‌ای کرده باشم. تنها سعی کردم دستورات کارگردان را اجرا کنم که تا جایی که ممکن است، کار واقعی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه «گاندو ۱» را  دوست دارد یا فصل دوم آن را، توضیح داد: کنجکاو نبودم که بدانم قضیه چه می‌شود؛ تنها این را می‌دانستم که خودم را به فرد خوبی یعنی جواد افشار می‌سپارم. من مسیر درست را مسیر کارگردان می‌دانم و همزمان به عنوان ماموری که عاشق کشورش است، سعی کردم صداقت را در بازی و رفتارم داشته باشم. حالا اینکه نقش محمد چقدر به نتیجه رسیده باشد و برای مخاطب باور پذیر باشد، باید از مردم بپرسید.

رهبانی درباره بازخورد‌هایی که از مردم درباره سریال «گاندو» گرفته، گفت: خدا را شکر می‌کنم وقتی بازخورد مثبت از مردم چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقع می‌گیرم، احساس خوبی دارم. از اینکه مردم درباره اتفاقات گاندو با هم صحبت می‌کنند، خوشحال می شوم. البته ممکن است عده‌ای هم از این سریال خوششان نیامده باشد و اگر برخی در توییتر واکنش منفی نشان دادند، ایرادی ندارد. بالاخره باید همه صدا‌ها شنیده شود؛ اتفاقاً فکر می‌کنم وقتی همه با یک اثر هنری موافقت می‌کنند، ایرادی هست.

وی در پایان درباره سانسور این مجموعه و حساسیت موضوع آن بیان کرد: من اطلاع ندارم که کجای این سریال سانسور شده و کجا سانسور نشده است. بهتر است این سوال را از تهیه‌کننده و کارگردان بپرسید. تنها وظیفه من به عنوان بازیگر، بازی درست برای نشان دادن واقعیت‌های موجود در این سریال است. حساسیت گاندو نیز به این دلیل است که درباره مسائل سیاسی و اقتصادی صحبت می‌کند و روی آن‌ها مانور می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه سه سریال گاندو گاندو 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟

سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است.

به گزارش فرادید، در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟