Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:56:04 GMT

۴۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۵۲۳

۴۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شد

ایسنا/لرستان رئیس اداره صمت بروجرد گفت: ۴۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمب شد.

حمید آزادبخت در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز ۱۶ فروردین‌ماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای موج چهارم کرونا و تعطیلی مشاغل دو، سه و چهار ۲۵ اکیپ روزانه به صورت مستمر در سطح بازار گشت زنی و بازرسی داشتند و صنوفی که به دلیل شرایط کرونا تعطیل نکرده بودند پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مدت زمان یک‌هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که در این راستا ۴۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شدند.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: پنج فروشگاه در سطح شهر هوشمند سازی شدند و مشتریان به صورت اینترنتی و تلفنی خریدهای خود را انجام می دادند که هدف از این اقدام قطع زنجیره کرونا و کمک به حفظ سلامتی مردم بوده است.

آزادبخت اضافه کرد: با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت نخست ستاد مدیریت بیماری کرونا است گشت‌های بازرسی فعالیت خود را در سطح شهر به‌طور مستمر انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح‌ها به‌شدت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهر هوشمند فرمانداری بروجرد پلمب واحد صنفی کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا كرونا بروجرد پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان