Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واژگونی وانت حامل اتباع بیگانه‌ غیرمجاز در راه ارتباطی سراوان یک کشته و ۲۳ مجروح برجا گذاشت.

دکتر فریبرز راشدی  اظهار داشت:: این حادثه ظهر امروز در محور سراوان به کوهک رخ داد.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که یک نفر از سرنشینان در دم جان باخت و ۲۳ نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲۳ مصدوم این حادثه با ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و از جمله مناطق مرزی استان است که همواره مورد سواستفاده قاچاقچیان موادسوختی و اتباع غیرمجاز بیگانه قرار می گیرد.

از منظر کارشناسان پایین بودن درآمد سرانه خانوار در سیستان و بلوچستان، قهر مستمر طبیعت در ۲ دهه گذشته که زندگی ۷۰ درصد مردمی که معاش آنان وابسته به کشاورزی است را تحت تأثیر شدید قرار داده و کمبود فرصت‌های اشتغالزایی در واحدهای تولیدی و صنعتی سبب شده قاچاق سوخت بیشتر از گذشته رواج پیدا کند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان