Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:37:33 GMT

سبوس مورد نیاز دامداران استان بوشهر تامین و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۹۱۷

سبوس مورد نیاز دامداران استان بوشهر تامین و توزیع شد

محمد صادق یزدان شناس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تأمین نیازهای دامداران استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و نیازهای آنها به سبوس گندم تأمین و توزیع شد.

وی از توزیع ۱۹ هزار تن سبوس استحصالی کارخانجات آرد استان در بین دامداران طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این میزان سبوس در با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور بین تشکلهای دامداران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهمیه سبوس هر شهرستان بر اساس تعداد دام سنگین دارای پلاک ملی که در سامانه جامع هویت گذاری به ثبت رسیده‌اند، تعیین می‌شود.

وی از ارائه سبوس با قیمت ۱۴ هزار ریال درب کارخانه به دامداران خبر داد و بیان کرد: هر گونه فروش سبوس خارج از سامانه، تخلف محسوب می‌شود.

یزدان شناس با اشاره به فعالیت چهار کارخانه تولید آرد در استان بوشهر ادامه داد: سه کارخانه در دشتستان و یک کارخانه در دشتی است که سبوس استحصالی آنها در خود استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 5181905

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر دامداری ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان اراک محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس