Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@11:59:04 GMT

جدیدترین عطرهای ایرانی محبوب

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۰۱۲

جدیدترین عطرهای ایرانی محبوب

ادو پرفیوم مردانه کلوزآپ مهران مدیری

یکی از عطرهای ایرانی جذابی که اخیرا وارد بازار شده و توانسته سر و صدای زیادی به پا کند، عطر مردانه کلوزآپ است. این عطر که تحت عنوان عطر مهران مدیری هم شناخته می‌شود، یکی از دو مدل عطر مردانه طراحی شده توسط این کارگردان و بازیگر ایرانی است.

کلوزآپ مردانه عطری گرم و تلخ به شمار می‌آید که برای استفاده در نیمه دوم سال و فصل پاییز و زمستان مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نت‌های این عطر به چوب گایاک، صمغ لادن و سدر تعلق دارد. سپس در نت‌های میانی عطر کشمیر، چوب صندل و نعناع هندی را احساس خواهید کرد و در مرحله آخر رد پای عود و مشک با ترکیبی جذاب دیده خواهد شد. اگر به دنبال عطری پر رمز و راز هستید که قدرت شما را به نمایش بگذارد، عطر مردانه کلوز آپ را از دست ندهید.

ادو پرفیوم زنانه کلوزآپ مهران مدیری

کلوزآپ مهران مدیری علاوه بر عطر مردانه، عطر زنانه هم دارد. این عطر که رایحه‌ای گرم، تلخ و شیرین دارد، یکی از عطرهای جذاب زنانه است که با نت‌های چوب سرخ و ترنج آغاز می‌شود. در نت‌های میانی عطر خوب انار، وانیل و پرالین ترکیبی جذاب به وجود آورده و در نت‌های پایانی مشک و چوب صندل بستری مناسب را برای بقیه رایحه‌‎ها فراهم می‌کنند. این عطر مهران مدیری نماینده زیبایی و جذابیت زنانه است و می‌تواند تمام توجه‌ها را به شما و عطرتان جلب کند. اگر دوست دارید در جمع‌ها با رایحه خاص خودتان متمایز باشید و عطری تاثیرگذار داشته باشید، کلوزآپ زنانه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود و از آنجایی که یک ادو پرفیوم است، ماندگاری خوبی از خود نشان خواهد داد که نیازی به تجدید کوتاه هنگام ندارد.

ادو پرفیوم مردانه پلان مهران مدیری

ادو پرفیوم مردانه پلان از مهران مدیری یکی دیگر از عطرهای مجموعه این سلبریتی ایرانی است که به دلیل داشتن رایحه خنک، ترش و تلخ برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

این عطر مهران مدیری با رایحه خوب سیب، ماندارین، ترنج و پرتقال تلخ شروع می‌شود. در نت‌های میانی نعناع هندی، فلفل سیاه، چوب سدر و یاس در کنار هم ترکیبی خاص ایجاد می‌کنند و نت‌های پایانی پلان به عنبر، وانیل، چرم و مشک سفید اختصاص یافته است.

پلان شبیه یک پلان جذاب از دوران جوانی و آرزوهایی است که در آن نمایان می‌شوند. زمانی که این عطر را اسپری کنید، بلافاصله متوجه حس خوبی که از آن می‌گیرید، شده و آماده تاثیرگذاری بیشتر روی اطرافیان‌تان خواهید بود.

ادو پرفیوم زنانه پلان مهران مدیری

گزینه دیگر عطر مهران مدیری، نسخه زنانه پلان است؛ ادو پرفیومی ملایم و تلخ که در تمام طول سال می‌توان از آن استفاده کرد؛ اما انتخابی عالی برای نیمه اول سال خواهد بود.

عطر زنانه پلان، عطری عاشقانه و رمانتیک به شمار می‌آید که حال و هوای عشق در یک نگاه را برای شما زنده می‌کند. نت‌های اولیه این عطر شامل رایحه لیمو، هلو و گاردنیا است که تاثیری شگفت انگیز روی حال و هوای شما خواهد گذاشت. در نت‌های میانی عطر یاس و گشنیز در کنار هم قرار گرفته و عطری متفاوت و خاص ایجاد خواهند کرد. نت‌های پایانی این عطر نیز به رایحه جذاب وانیل و نعناع هندی اختصاص داده شده است که ترکیبی دوست داشتنی از خود به جا می‌گذارد. اگر به تازگی عاشق شده‌اید یا دل‌تان می‌خواهد حال و هوای عاشقانه وجودتان را بیدار کنید، ادو پرفیوم زنانه پلان مهران مدیری برای شما طراحی شده است.

ادو پرفیوم مردانه فور هیم نوید محمدزاده

اگر نوید محمدزاده بازیگر مورد علاقه شماست و دوست دارید از طریق استفاده از یک عطر بدانید او چه احساساتی را تجربه می‌کند، ادو پرفیوم مردانه فور هیم را از دست ندهید. این عطر که تحت عنوان نوید هم شناخته می‌شود، یکی از عطرهای خنک و تلخ ایرانی است که جذابیت زیادی دارد و توانسته طرفداران زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا کند.

عطر نوید، عطری مدرن به شمار می‌آید و نماینده روحیه‌ای انعطاف‌پذیر اما قدرتمند است که می‌داند در هر کجا چگونه رفتار کند. نت‌های اولیه این عطر شامل ترنج، ریحان و برگ بنفشه می‌شود که بخش هنری و خلاقانه روحیه شما را به نمایش خواهد گذاشت. در نت‌های میانی به فلفل صورتی و جوز هندی می‌رسید که انرژی و سر زندگی را آشکار می‌کند و در نت‌های پایانی نوبت به وتیور و نعناع هندی می‌رسد که قدرت و اراده قوی برای رسیدن به خواسته‌ها را تداعی خواهد کرد.

عطر نوید محمدزاده رایحه‌ای خنک و تلخ دارد و به همین دلیل هم استفاده از آن را برای بهار و تابستان به شدت توصیه می‌کنیم.

ادو پرفیوم زنانه فور هر نوید محمدزاده

اگر جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که به رایحه‌های گرم و شیرین علاقه دارند و دوست دارند عطرشان ردپایی از گل‌ها و میوه‌ها را داشته باشد، عطر نوید محمدزاده برای خانم‌ها را از دست ندهید. عطر فور هر نوید، در ابتدا با رایحه تازه و شاداب نارنج، لیمو ترش و سیب ترش شروع می‌شود که همگی انرژی و طراوت را از شما ساطع خواهند کرد. در رایحه‌های میانی نوبت به عطر جذاب و بسیار شیک گل صد تومانی، پرالین و رز می‌رسد که روی بخش زنانه شخصیت شما تاکید زیادی خواهد داشت. در پایان نیز نوبت به چوب سدر و مشک می‌رسد که بستری مناسب برای نت‌های اولیه و میانی فراهم خواهد کرد.

ادو تویلت مردانه تهران لیلا حاتمی

مجموعه عطر لیلا حاتمی با نام تهران یکی دیگر از عطرهای ایرانی تولید شده توسط بازیگران ایرانی است. عطر مردانه تهران از لیلا حاتمی یکی از عطرهای تلخ و گرم جذابی است که توسط این سلبریتی طراحی شده است. این عطر با رایحه نارنج، فلفل سیاه و هل شروع می‌شود و در میانه راه به توت سیاه، سیب سبز و نعناع خواهد رسید. نت‌های پایانی تهران به خزه، وتیور و عنبر اختصاص داده شده است. ترکیب این رایحه‌ها با هم حس مثبتی از یک مرد پر قدرت اما مهربان را به دیگران انتقال خواهد داد.

ادو پرفیوم زنانه تهران لیلا حاتمی

چنانچه به دنبال یک عطر جذاب زنانه برای شب هستید، ادو پرفیوم زنانه تهران از لیلا حاتمی را به شدت به شما توصیه می‌کنیم. این ادو پرفیوم جذاب می‌تواند خستگی طول روز را از بین ببرد و شما را برای داشتن شبی زیبا و رویایی آماده کند. تهران زنانه با عطر گریپ فروت، ترنج، هل و فلفل شروع می‌شود. در نت‌های میانی رایحه اغوا کننده یاس بنفشه و شکلات به مشام می‌رسد و در انتها نوبت به نعناع، وانیل، کارامل و خزه است تا ترکیبی خاصی و شرق آسیایی ایجاد کند. این عطر گرم و شیرین در یک شیشه زیبا و با طراحی زنانه قرار گرفته و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عطرهای ایرانی است.

کد خبر 593080 برچسب‌ها عطر - ادكلن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عطر ادكلن ادو پرفیوم زنانه عطر مهران مدیری نوید محمدزاده عطرهای ایرانی نت های پایانی شروع می شود لیلا حاتمی عطر مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب

سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس (توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضد انقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت: 

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد، اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند. 

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعا‌های واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی، چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی، چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند، اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تأثیر رایحه درمانی از نگاه طب سنتی
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • جایگاه جنسیت در الگوی سوم؛ ذیل انسانیت یا فوق انسانیت؟
  • کدام کشور‌ها مردان طاس بیشتری دارند؟
  • برای بهار 1403 چگونه عطر انتخاب کنیم؟
  • راهنمای خرید عطر با رایحه‌های متفاوت (زنانه+ مردانه)