Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:57:48 GMT

آژیر خطر کرونا در ایوان به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۰۹۱

آژیر خطر کرونا در ایوان به صدا درآمد

امید علی سبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:به لحاظ ضرورت موضوع و در راستای اعلام عمومی خطر ناشی از ویروس کرونا، زنگ خطر کرونا در شهرستان بصدا درآمده و برگزاری هر گونه تجمعات و گردهمایی ممنوع و با برگزارکنندگان تجمعات برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونا شهرستان آموزش کاملا بصورت مجازی خواهد بود و حضور کارکنان دستگاه های خدمت رسان و ضروری ۵۰ درصد و مابقی دستگاهای اجرایی با ظرفیت یک و سوم به فعالیت خود ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزی در خصوص تعطیلی گروهای شغلی این شهرستان نیز گفت: گروهای شغلی ۲، سه و چهار  با توجه وضعیت کنونی کرونای این شهرستان تعطیل است و تنها گروه شغلی یک و مشاغل ضروری که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

وی از ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان خبر داد و گفت: ایست و بازرسی این شهرستان از ورود کلیه خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان با جدیت تمام ممانعت می کنند.

فرماندار ایوان در ادامه بر ضرورت جلوگیری از شکل گیری تجمعات تاکید کرد و افزود: برگزاری کلیه مراسمات های عزا و عروسی بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع بوده و طبق قانون با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

فرماندار ایوان همچنین بر ضرورت همکاری سپاه با شبکه بهداشت در زمینه بیماریابی در سراسر شهرستان تاکید کرد و گفت: قرنطینه افراد مبتلا به کرونا سریعترین زمان در دستور کار قرار گرفته است. 

سبزی در خصوص نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات نیز یادآور شد: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات و بویژه بانک ها برای جلوگیری از ابتلای به کرونا ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.
 

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام محدودیت های کرونا استانداری ایلام ایلام محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد