Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:51:04 GMT

حمله عجیب هواداران برایتون به جهانبخش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۳۶۸

حمله عجیب هواداران برایتون به جهانبخش

رفتار هواداران برایتون در قبال بازیکن ایرانی‌شان، واقعا عجیب و غریب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در شکست ۱-۲ دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد تنها ۳ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و طبیعتا در فرصت کمی که در اختیارش قرار بود نمی‌توانست معجزه کند اما از دید هواداران برایتون، علیرضا کماکان یکی از مشکلات تیم گراهام پاتر محسوب می‌شود و برایتون باید هر چه زودتر بازیکن ایرانی‌اش را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایت northstandchat که مربوط به هواداران برایتون است، برخی از طرفداران این تیم مدعی شده‌اند یکی از تصمیمات قابل دفاع گراهام پاتر، عدم استفاده از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی است چرا که این بازیکن به درد برایتون نمی‌خورد.

در توئیتر هم شاهد حملات عجیب به جهانبخش هستیم. تعدادی از هواداران برایتون از پاتر به خاطر اینکه در دقایق آخر بازی جهانبخش را وارد زمین کرد، انتقاد کردند. از دید آنها، در شرایطی که تیمشان از منچستر عقب بوده و به گل احتیاج داشته، ورود علیرضا به میدان بدترین تصمیم ممکن از سوی پاتر بوده است!

یکی از هواداران برایتون توئیت زده است:

به محض ورود جهانبخش به زمین، تلویزیون را خاموش کردم.

توئیتی که ۲۴۳ لایک خورده و وقتی یک کاربر ایرانی به آن واکنش داده، هوادار برایتون به این نکته اشاره کرده که جهانبخش بازیکن مناسبی برای برایتون و فوتبال انگلیس نیست و بهتر است به هلند برگردد تا در آنجا دوباره روزهای خوبی را تجربه کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جهانبخش هواداران برایتون اخبار لژیونرها جهانبخش هواداران برایتون هواداران برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم