Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری هنوز باور ندارد که همسرش به کام مرگ فرو رفته است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رکنا، عصر شنبه ۷ فروردین امسال بود که پیدا شدن جسد آزاده نامداری در برج مهستان منطقه سعادت آباد یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های نوروز ۱۴۰۰ بود که با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

پدر و مادر آزاده با توجه به بی پاسخ بودن تماس هایشان نگران او شدند و وقتی پای در خانه دخترشان گذاشتند با جسد آزاده نامداری روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی، همراه قاضی شهریاری دادستان جنایی و تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه تیم تشخیص هویت پای در صحنه جرم گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های صحنه جرم هیچ اثری از به قتل رسیدن آزاده نامداری نبود و تنها فرضیه در صحنه جرم خودکشی این مجری تلویزیونی بود که بازپرس پرونده برای بررسی‌های بیشتر دستور داد تا جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود.

زندگی عاشقانه آزاده نامداری

همسر آزاده نامداری صبح یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد و در اظهاراتش با ناراحتی زیادی عنوان کرد: من به عنوان شوهرش همیشه او را حمایت می‌کردم و زندگی عاشقانه‌ای داشتیم و هنوز نمی‌توانم مرگ آزاده نامداری را باور کنم و نمی‌دانم چطور با این غم زندگی کنم.

برخی‌ها گفته اند ما با هم اختلاف داشتیم، آزاده دشمنان زیادی داشت که این داستان‌ها را برای ما اعلام کردند ما هم مثل همه زندگی‌های مشترک و زنان و مردان که برخی مواقع با هم دچار اختلاف می‌شوند اختلاف پیدا می‌کردیم، اما اختلافاتمان شدید نبود که بخواهیم با هم قهر کنیم یا درگیر شویم.

سجاد عبادی گفت: مرگ آزاده نامداری یک اتفاق بود و احساس می‌کنم او در خوردن قرص هایش ناخواسته زیاده روی کرده است. نمی‌دانم به گندم، دخترم وقتی بزرگ شد چه جوابی بدهم.

وی افزود: وقتی همراه گندم به سفر رفتیم با آزاده در تماس بودم و حتی به او گفتم که به خانواده ات اطلاع بده که همراه ما نیامدی ....

خانه ام خراب شده و من در این مدت با هیچ رسانه داخلی و خارجی صحبت نکردم و هنوز نمی‌توانم این اتفاق را باور کنم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سجاد عبادی آزاده نامداری آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد

نویسنده در این کتاب که صفحه‌آرایی آن را خانم هستی مرادی، طراحی جلد آن را خانم فاطمه یزدانی‌فر و همچنین خط روی جلد را استاد عبدالله جواری تحریر کرده‌اند، از زندگی خود و تجربیات تلخ و شیرینی که در این مسیر تجربه کرده، نوشته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: من قمر تاج عبدالملکی، سال ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شده‌ام. پدر و مادری مهربان، فداکار و دوست داشتنی با ۲ برادر و چهار خواهر که زندگی خوب و پاک و سالمی داشتیم. دوران کودکی خوشی داشتم تا زمانی که به دبیرستان رفتم. همراه با درس بسکتبال را شروع کردم.

در ادامه آمده است: در کلاس هشتم کاپیتان تیم بسکتبال شدم و به وسیله دبیر ادبیاتم وارد تئاتر شدم. زندگی‌ام همراه با تئاتر بهشتی بود، از همه نظر. چندین نمایشنامه بازی کردم، با موفقیت کامل و بعد وارد دانشسرای مقدماتی شدم.

در آنجا هم تئاتر را ادامه می‌دادم و گاهی وقت‌ها هم شعر‌های زیبایی را به صورت دکلمه به روی سن می‌آوردم. دوران دانشسرا بهترین دوران زندگی من بود و بعد از فارغ‌التحصیل شدن به ایلام رفتم. در آنجا هم فعالیت‌های هنری را ادامه دادم....

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای