Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نوبخت افزود: قطعا برای سال ۱۴۰۰ استخدامی داریم و در واقع ما اجازه استخدام یک سوم تعدادی که بازنشسته می‌شوند را داریم ضمن اینکه ۵۳ هزار مجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت ودرمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان اموراداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت برنامه وبودجه ادامه داد: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنهادرسال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هم‌چنین برای کسانی که در نظام تامین اجتماعی دستمزد و مستمری دریافت می‌کنند بالغ بر۹۰ هزار میلیارد تومان درسال جاری جهت همسان سازی حقوق‌شان پیش بینی شده است، همین‌طور قانون تسری را برای کارکنان زحمت کش زندان ها قطعا اجرایی می کنیم.

نوبخت درادامه گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در سال‌جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

پربیننده ترین حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد یارانه‌های سال ۱۴۰۰ کدامند؟ / کاهش ۸۸درصدی قدرت خرید یارانه نقدی هزینه‌های زندگی در ترکیه چقدر است؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱/۱۵ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱/۱۴

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق کارکنان برجام همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ محمد اسلامی درباره این شهرک به خبرنگار صداوسیما گفت: این طرح دو ویژگی دارد؛ یکی این که موتور برون‌رفت شهر بوشهر از بن‌بست و توسعه این بخش از بوشهر است که با ابتکار و همت استاندار در حال انجام است و گشایشی برای مردم است که با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن این طرح انجام می‌شود.

محمد اسلامی با بیان این که دیگر ویژگی این طرح برای همکاران ما است، افزود: مهمترین دغدغه همکارن ما مسکن است، زیرا بخش هسته‌ای متفاوت از دیگر نهاد‌ها است. ما در سازمان انرژی اتمی بایستی برای رفع دغدغه همکاران خود و خانواده‌هایشان باشتاب پاسخگو باشیم.

او اضافه کرد: با همکاری میان‌دستگاهی، این زمین انتخاب و فرآیند قانونی آن پیموده شد و پیمانکار اکنون پای کار است تا زمین را آماده کند؛ که، چون این زمین ساحلی است، آماده‌سازی قابل ملاحظه‌ای دارد و باید زودتر انجام شود.

طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه با معماری اصیل بوشهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نقشه شهرسازی که در طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه اتمی اجرا می‌شود، برگرفته از معماری اصیل، سنتی و تاریخی شهر بوشهر است و با رعایت این اقلیم اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟