Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:30:05 GMT

مصرف نوروزی بنزین در خراسان رضوی به ۶۴ میلیون لیتر رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۶۰۴

مصرف نوروزی بنزین در خراسان رضوی به ۶۴ میلیون لیتر رسید

علی اصغر اصغری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین مربوط به روز ۱۲ فروردین ماه امسال و به میزان پنج میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است.

وی ادامه داد: کمترین میزان مصرف بنزین نوروزی هم در ۱۳ فروردین ماه با سه میلیون و ۴۹۰ هزار لیتر بود.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با ۱۲۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۱۳۵ جایگاه عرضه CNG خدمت رسانی می‌کند.

برچسب‌ها مشهد بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی روز طبیعت نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مشهد بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی روز طبیعت نوروز 1400 اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی از ۱۰ دستگاه تریلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  و  همچنین فعالیت در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود به 10 تانکر حامل سوخت و فرآورده‌های نفتی مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 250 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شدند، کشف کردند. 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را 100 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 10 متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده‌های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

شجاعی‌نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی