Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد طاری بخش در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ساعت مسابقه دو تیم پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیستم تغییر کرد.

سخنگوی تیم فوتبال پدیده گفت: مسابقه دو تیم پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان به علت برگزاری مسابقات دو و میدانی در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ به ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ فروردین تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر باشگاه پدیده مشهد محمدرضا فلاحیان بازیکن این تیم برای بازی در مقابل ذوب آهن هیچ مشکل خاصی ندارد، اما باید از سازمان لیگ استعلام گرفته شود.

کد خبر 5181940

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد تيم فوتبال پديده ذوب آهن دوومیدانی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف پدیده مشهد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات