Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:18:57 GMT

اورژانس کردستان بیش از ۲ هزار ماموریت نوروزی انجام داد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۲۰۰

اورژانس کردستان بیش از ۲ هزار ماموریت نوروزی انجام داد

رضا پیرا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ماموریت انجام شده شامل حوادث تصادفی، غیرتصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها بوده است، ضمن اینکه بیشترین آمار شامل یک‌هزار و ۷۵۱ ماموریت در حوزه بیماری‌ها و امدادرسانی به بیماران بود.

وی با بیان اینکه ۳۹۷ مورد از این تعداد ماموریت مربوط به حوادث تصادفی بود، گفت: در ماموریت‌های انجام شده به  ۳۷۶ مصدوم ناشی از حوادث تصادفی، ۹۳ مورد بیماری قلبی، ۹۱ نفر بیمار تنفسی و ۱۲ نفر اورژانس زنان خدمات ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اعزام یک هزار و ۷۱ بیمار به بیمارستان‌های استان در ۱۵ روز گذشته یادآور شد: از این تعداد ۳۰۵  مصدوم ناشی از حوادث تصادفی به بیمارستان اعزام شده است.

وی افزود: در ایام نوروز۱۴۰۰ تعداد ۶۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای، شهری، هوایی و موتورلانس در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی بود که از این تعداد۲۲ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای به صورت آماده باش همچون دیگر ایام سال، خدمات ارائه داد.

پیرا با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک پایگاه موتورلانس جهت خدمات رسانی به همشهریان در ایام نوروز در آماده‌باش بودند، اظهار داشت: پایگاه‌های اورژانس در راستای خدمات‌رسانی سریع به مصدومان احتمالی و همچنین یادآوری مخاطرات سفر در ایام کرونا فعال بودند.

فعالیت پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی کردستان از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه داشت.

در حال حاضر ۳۶ پایگاه جاده ای،۲۲ پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی در کردستان فعال است.

برچسب‌ها کرونا کردستان سازمان اورژانس کشور نوروز نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کردستان سازمان اورژانس کشور کرونا کردستان سازمان اورژانس کشور نوروز نوروز 1400 اخبار کنکور حوادث تصادفی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس همدان به ۱۸۴۰ ماموریت رفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا چهارمین روز از فروردین ماه، اورژانس ۱۱۵ همدان یک هزار و ۸۴۰ مرتبه به ماموریت رفته است. - اخبار استانها -

محمد مهدی مجذوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس از 24 اسفند 1402 آغاز شده که تا روز چهارم فروردین ماه به 7 هزار و 331 تماس از سوی مردم پاسخ داده است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت اورژانس همدان یک هزار و 840 مرتبه به ماموریت اعزام شد و به 351 مصدوم خدمات‌رسانی کرده است، تصریح کرد: در این مدت یک مرتبه بالگرد اورژانس به پرواز در آمد که به مصدومین بدحال حادثه ترافیکی آزادراه همدان-ساوه خدمات‌رسانی و آن‌ها را با سرعت به بیمارستان منتقل کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در این چند روز بیش از 9 هزار بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان همدان مراجعه داشته‌اند، اظهار داشت: 9 هزار و 748 بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان همدان مراجعه و خدمات درمانی را دریافت کردند.

مجذوبی افزود: در طرح سلامت نوروزی یک هزار و 334 بیمار بستری شده و 88 بیمار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

وی از انجام حدود 3 هزار بازدید بهداشتی در استان و ارایه 53 هزار خدمت بهداشتی از آغاز طرح سلامت نوروزی تا چهارمین روز سال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 15 هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی و منتخب مراجعه کردند و به تعداد 53 هزار و 892 خدمت به مراجعین ارائه و ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به فعالیت بازرسان بهداشت محیط اشاره کرد و اظهار داشت: سه هزار و 218 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، بین راهی و اقامتی در سطح استان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/743/

دیگر خبرها

  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • اورژانس همدان به ۱۸۴۰ ماموریت رفت
  • ۲۱۶۸ مأموریت اورژانس قزوین در ایام نوروز
  • انجام ۲ هزار و ۱۶۸ ماموریت نوروزی توسط اورژانس قزوین
  • انجام ۳۶۶ ماموریت حوادث ترافیکی در نوروز