Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@22:39:15 GMT

جزئیات دورکاری کارمندان تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۳۲۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضروری حداکثر تا ۳۰ درصد می‌توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر‌های قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضروری و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهر‌های قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.   برچسب ها: کارمندان ، کارمندان تهران ، دورکاری ، وضعیت قرمز ، نارنجی ، استان تهران ، استانداری ، کرونا ، غلامرضا عباس پاشا ، معاون استاندار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارمندان کارمندان تهران دورکاری وضعیت قرمز نارنجی استان تهران استانداری کرونا معاون استاندار صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران "وعده صادق" را تبریک می‌گوئیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل باید تنبیه شود امروز شاهد این امر مهم به دست جوانان سپاهی کشورمان بودیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق موجب شد جمهوری اسلامی بیش از گذشته پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کند و به بالندگی خود برسد و این مهم نشان داد که ایران اسلامی می‌تواند در هر جایی که دشمن قصد تعرض به این کشور را داشته باشد با او مقابله می‌کند.

رشیدی پور تاکید کرد: امیدواریم روزی این غده سرطانی از بین برود و ملت‌های مسلمان و از جمله فلسطین رهایی یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به اهمیت تشکیل این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه از اهمیت زیادی برخوردار است و تا زمانی که یک خانواده استحکام نداشته باشد و از سبک زندگی پیروی نکند نمی‌تواند با آسیب‌های مختلف اجتماعی مقابله کند.

رشیدی پور گفت: بسیاری از آسیب‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به دلیل عدم استحکام بنیان خانواده است و باید برنامه‌های مهمی در راستای تحکیم بنیان خانواده ارائه کررد.

وی در ادامه به اجرای طرح مقابله با بد حجابی اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای طرح مقابله با بی حجابی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دید که چرا این بی حجابی‌ها باید در استان کردستان رواج پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: امروزه شاهد کاهش فرزند آوری در جامعه هستیم و حتی خانواده‌هایی که از رفاه خوبی هم برخوردار هستند نسبت به این موضوع واکنش دارند و رویه تک فرزندی را پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هرجا که سنت‌ها رعایت شود ما شاهد هستیم بسیاری از مسائل و آسیب‌ها کمتر است بنابراین باید در راستای حفظ سنت‌ها تلاش کنیم.

رشیدی پور افزود: باید در این قرارگاه برنامه داشته باشیم و دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در حوزه زیست عفیفانه ارائه کنند تا از این طریق بتوانیم به اجرای این امر مهم کمک کنیم و به صورت ریشه‌ای به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

کد خبر 6085345

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند