Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجم الدینی با اعلام ویژه برنامه های حوزه های علمیه خواهران البرز به مناسبت ماه رمضان گفت: محتواسازی علمی و فرهنگی با رویکرد بانوان مهمترین برنامه ماه مبارک رمضان است.

« نجم الدینی‌» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ماه رمضان با اهتمام حوزه های علمیه خواهران گفت: ویژه برنامه های متنوعی در ماه مبارک رمضان با همت حوزه های علمیه استان البرز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران البرز افزود: تحلیل و بازخوانی کتاب « زن و بازیابی هویت حقیقی» در مدارس علمیه خواهران استان که نتیجه آن تولید محتوای علمی فرهنگی است تا نیمه ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت فتنه شناسی در نهج البلاغه بیان کرد: سلسله نشست های پژوهشی- فرهنگی با موضوع کلی « فتنه شناسی در نهج البلاغه » در محورهای جزئی که متعاقبا اعلام می شود.

 

معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران البرز خاطرنشان کرد: همچنین نشست پژوهشی فرهنگی « نقش مدیریتی بانوان در تحقق انتخاب اصلح» همراه با تولید محتوای علمی فرهنگی به مناسبت عید سعید فطر انجام می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه های علمیه خواهران برنامه های ماه رمضان ماه رمضان حوزه های علمیه حوزه های علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان