Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-27@05:04:24 GMT

خرید مبلمان اداری و کلاسیک از مجموعه سی رن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۳۷۷

خرید مبلمان اداری و کلاسیک از مجموعه سی رن

چرا که در یک دفتر اداری بدون وجود برنامه ریزی برای استفاده از تجهیزات اداری قطعاً مثل یک دفتر عادی به شمار می رود که هیچ گونه ارزش را برای مخاطب و مهمان قائل نبوده اند.

بدین ترتیب بیشتر افراد در محیط های کاری شان ساعت های زیادی را سپری می‌کند و می‌توانیم بگوییم یک شرکت و دفتر کار برای هر شخصی یک خانه دوم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع دکوراسیون و مبلمان اداری باید به نوعی طراحی شوند که فرد بتواند در آن محیط احساس آرامش و راحتی بیشتری را داشته باشد.

مبلمان اداری کلاسیک | مبلمان اداری لوکس

از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند برای کارکنان یک اداره راحتی و آسایش را به وجود بیاورند مدل مبلمان اداری است که از افراد با توجه به علایق و نیازهایشان مبلمان اداری کلاسیک و مدرن را انتخاب می کنند؛

البته هر چقدر که افراد بتوانند نوع مبلمان اداری را بهتر و دقیق تر انتخاب کنند می ‌توانند راحتی و افزایش کیفیت کار رو به همراه داشته باشند.

افزون بر موارد گفته شده در مبلمان اداری فارغ از نوع کلاسیک و مدرن بودن آن باید در رنگ و طرح آن نیز دقت کرد و بهتر است که رنگ مبلمان اداری را به نوعی انتخاب نمایند که با دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی همخوانی و مطابقت داشته باشد.

مبلمان اداری کلاسیک در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت دارای انواع مختلفی می باشد برای طرح کلاسیک اتاق های کنفرانس و اتاق مدیریت بیشتر کاربرد دارد.

البته کلاسیک طرح زیبای برای این محیط هاست اما می توان از میز و صندلی های ساده نیز استفاده کرد. برخی طرح های سلطنتی را انتخاب می کنند.

انواع میزهای مبلمان اداری کلاسیک

تنوع زیادی در طرح های کلاسیک وجود دارد و به صورت زیبا و ساده کاربرد طراحی می گردد و بر روی برخی از آنها منبت کاری های صورت می‌گیرد تا زیبایی شان چندین برابر شود.

در مبلمان های کلاسیک جنس چوب و چرم کاربرد داشته و محیط را بسیار زیبا و شکیل می‌کند و همانطور که اشاره کرده ایم برای دسته مبل ها در نیم ست های مبلمان اداری طرح های خاصی را ایجاد می‌کنند یا منبت کاری انجام می گردد.

مبلمان اداری مدرن

از بهترین سبک هایی که برای شرکت ها استفاده می شود و می تواند راندمان کار پرسنل را زیاد کنند مبلمان اداری مدرن می باشد.  

البته می توان به واسطه این نوع طرح یک فضای شیک و استاندارد لازم را به وجود آورد که جذب مهمانان تجاری و قراردادها را به دنبال خواهد داشت.

همان طور که اشاره کرده‌ایم میزهای حرفه ای و راحتی صندلی ها به کارمندان و مبلمان اداری کمک می‌کند تا کارهای روزانه کارمندان با کیفیت عالی و راندمان بالاتر شود.

زمانی می‌توانیم بگوییم که کارایی بسیار بالایی در محل کار وجود دارد و بازده خوبی حاصل شده است که از مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن مدل های ویژه و خاص استفاده شود.

با انتخاب درست نوع مبلمان اداری و ایجاد یک فضای مناسب کارمندان می‌توانند احساس خوبی به محل کارشان داشته باشند و از وجودشان در چنین مجموعه احساس رضایت داشته باشند و کارهایشان را بهتر از هر زمانی انجام بدهند.

۲۱۲۱

کد خبر 1501654

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مبلمان اداری کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه گردشگران از نبود باجه الکترونیکی خرید بلیت

برخی از گردشگران و بازدیدکنندگان از نبود باجه الکترونیکی جهت خرید بلیت برای ورود به مجموعه جهانی حافظیه گلایه‌مند بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، شیراز شهر ادب پارسی است. قلب ادبیات ایران‌زمین در استان فارس می‌تپد. نام استان فارس و شهر شیراز با شعر، ادبیات، آرامگاه حافظ و سعدی گره خورده است. مجموعه جهانی حافظیه یکی از شناخته ‌شده‌ترین و پربازدیدترین اماکن گردشگری شیراز است که در ایام نوروز از استقبال بی‌نظیری برخوردار است.

رَواقِ منظرِ چشمِ من آشیانه توست *** کرَم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

اما این خانه، چند صباحی است که نه در شأن غزلسرای بزرگ و از خداوندان شعر و ادب پارسی است و نه در شأن شیراز و مردمان صاحب هنرش بطوریکه گردشگران و بازدیدکنندگان از متولیان این مجموعه جهانی گلایه‌مند بودند.

علی‌رغم اینکه مجموعه‌های تاریخی و گردشگری تحت پوشش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بایستی باجه‌های الکترونیکی بلیت داشته باشند اما گویا اینطور بنظر نمی‌رسد.

یک شهروند یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، بیان کرد: برای دیدن مکان‌های تاریخی به استان فارس و شهر شیراز آمده‌ام، اما نکته‌ قابل توجه‌ای که هست با یک صحنه‌ای مواجه شدم که جذابیت نداشت و در شان این مجموعه جهانی حافظیه نیست. اینکه چند نفر در این باران و ازدحام جمعیت روی صندلی نشسته باشند و دستگاه کارتخوان و پوز دستشان باشد و با لحنی نامناسب بگویند که کارتتان را بدهید؛ مثل اینکه ما آمده‌ایم خرید کنیم. بنظرم مجموعه میراث باید تدبیری در این راستا داشته باشد.

شهروند دیگری نیز به خبرنگار تسنیم گفت: نمای مجموعه جهانی حافظیه را باید بهتر از این نشان داد، بنظرم نباید از این بنر‌های پلاستیکی و پاره استفاده کرد.

یک شهروند تهرانی هم اظهار کرد: با توجه به ارادتی که به حضرت حافظ دارم هرسال به این مکان می‌آیم و متاسفانه در این چند سال ورودی و سَردَر این مجموعه تاریخی و فرهنگی (سازه‌ها) هیچ تغییری نکرده است و زیبنده شاعر این کلانشهر نیست. بخش خصوصی آمده‌اند یکسری غرفه‌های قشنگ و جذاب راه‌اندازی کرده‌اند اما سَردَر حافظ آهن زنگ زده است.

یک استاد دانشگاه هم تصریح کرد: متاسفانه سال‌هاست که وجود آرامگاه حافظ و سعدی فقط بعنوان یک سنبل برای سالروز این شاعران و نهایتا مراسم تحویل سال نو استفاده می‌شود و در طول ایام سال هیچ برنامه‌ای منظم و مدونی وجود ندارد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • خرید جذاب نهال بادام لیبل دار ۲۹ هزار تومان  تا ۲۰ فروردین
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • نهال هلوی اصلاح شده با ۱۰۰ تن باردهی در هکتار
  • گلایه گردشگران از نبود باجه الکترونیکی خرید بلیت
  • چگونه می‌توانیم کاناپه را با مبلمان دیگر تطبیق دهیم؟
  • خرید نهال لیبل دار از مرکز توزیع نهال با قیمت استثنایی
  • خرید نهال لیبل دار از بزرگترین مرکز توزیع نهال با قیمت استثنایی
  • قبل از خرید سرامیک برای انتخاب درست تفاوت‌های سرامیک معمولی و پرسلان را بدانید!