Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اطلاعات استان فارس ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با رسانه‌های استان فارس در پاسخ به سوالات خبرنگار مهر، در خصوص وجود مشکلات و محرومیت در روستاها و حومه شهر شیراز، گفت: مناطق حاشیه‌ای شهر شیراز و مشکلات برخی از روستاها در شأن و جایگاه نظام اسلامی نیست به همین دلیل به مسئولین پیشنهاد شد که موضوع کمک‌های مومنانه را از بحث بسته‌های معیشتی به ایجاد زیرساخت و رفع مشکلات کلان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا طرح شهید استوار با هدف محرومیت زدایی از محلات و روستاهای کم برخوردار آغاز شد که روستای «گردخون» از جمله آنها است.

مدیرکل اطلاعات استان فارس تاکید کرد: رفع مشکلات زیرساختی از جمله مشکلات آب از مباحثی است که به طور جد برای رفع آنها تلاش می‌کنیم و در این راه مدیران کل و دستگاه‌های خدمات رسان استان فارس نیز همراهی و همکاری لازم را دارند.

وی یادآور شد: مشکلات مردم با اقدام انقلابی و تجمیع حرکت‌های مومنانه به طور حتم برطرف می‌شود.

مدیران متخلف در انتظار ما باشند

مدیر کل اطلاعات استان فارس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص پرونده مدیران دو تابعیتی و تخلفات مدیریتی در استان فارس، گفت: تمامی مدیرانی که تخلفات اقتصادی دارند منتظر حضور ما باشند و در حال حاضر نیز مشغول بررسی برخی از عملکردها هستیم.

مدیرکل اطلاعات استان فارس با تاکید بر اتحاد و همدلی رسانه‌های استان فارس گفت: غفلت از جایگاه رسانه‌ها در کشور وجود دار در حالی که باید به این جایگاه ویژه توجه شود زیرا دشمنان نظام تمامی توان خود را در این راه گذاشته‌اند.

تشکیل اتاق فکر رسانه در فارس

وی افزود: امروز شاهد جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم وما نیز باید اتاق دفاع رسانه‌ای و روانی داشته باشیم.

مدیرکل اطلاعات استان فارس تصریح کرد: آنچه که مهم است تشکیل اتاق فکر رسانه در استان فارس است که می‌تواند به عنوان الگو در کشور مطرح باشد.

مدیرکل اطلاعات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اجرای گام دوم انقلاب در کشور و استان فارس، گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار لازم است زیرا فرمایشات رهبری در این بیانیه به طور جد راهگشا است.

کد خبر 5181867

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب وزارت اطلاعات محرومیت زدایی شیراز ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف مدیرکل اطلاعات استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کتابخانه باقر العلوم (ع) در سال ۱۳۷۹ در روستای عز آباد شهرستان اشکذر تاسیس شد این کتابخانه در حال حاضر دارای بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب است همچنین این کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق است.

او بیان کرد: در کتابخانه باقر العلوم (ع) فعالیت‌های فرهنگی از جمله قصه گویی، نقاشی نشست کتابخوان، نقد و بررسی کتاب، شو نشینی فرهنگی همراه با نشست‌های شاهنامه خوانی و .. برگزار می‌شود.

حفیظی اظهار داشت:روستای عزآباد رستاق در نهمین دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب کشور در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه شده است.
 
او گفت: برنامه تقدیر از خانم راضیه رنجبر کتابدار کتابخانه با حضور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد، فرماندار اشکذر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ بخشداربخش مرکزی اشکذر و جمعی از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر بیان کرد: روستای عزآباد در رستاق همواره در حوزه‌های مختلف پیشگام است و اغلب افراد روستا فرهنگی و اهل مطالعه هستند که با حمایت مسئولان می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در روستا ترویج داد.

او اظهار داشت: هرچند شبکه‌های مجازی امروزه مورد اقبال جامعه واقع شده است در حالی که هیچ چیز نمی‌تواند جای کتاب و مطالعه را بگیرد و به همین دلیل نقش کتاب همواره باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است