Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:04:20 GMT

قرعه‌کشی عجیب تیم‌های لیگ دسته سه فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۶۷۱

قرعه‌کشی عجیب تیم‌های لیگ دسته سه فوتبال ایران

گروه بندی تیم‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران، به تقابل تیم‌های هم استانی تبدیل شده است و قرعه کشی هدایت شده، همگروهی تیم ها را تعیین کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نوعی به لیگ مناطق تبدیل شده است چراکه قرعه کشی به صورت اتفاقی نبوده و گویا برای کاهش هزینه های تیمداری تیم‌های نزدیک با هم در یک گروه گنجانده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم‌های مازندرانی و خراسانی به همراه دو تیم از تهران در گروه اول قرار گرفته اند و در گروه دوم شاهد تیم هایی از گیلان و استان های غربی کشور هستیم. همچنین تیم‌های استان های مرکزی و جنوبی کشور شامل اصفهان، یزد ، خوزستان و فارس در گروه سوم جا گرفته‌اند.

یقینا این شیوه از گروه بندی باعث کوتاه شدن سفرها و هزینه ها خواهد شد و اغلب سفرها به صورت زمینی انجام خواهد شد اما نباید نام قرعه کشی روی آن گذاشت.

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور به صورت وبینار از ساعت 14:15 امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ با حضور فیزیکی امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم و با شرکت نمایندگان تیم های حاضر بصورت مجازی، در این مرحله از رقابت ها برگزار شد.

در حالی که قرار بود این مراسم راس ساعت 14 آغاز شود اما این مراسم با تاخیر 15 دقیقه ای آغاز شد. در پایان این مراسم قرعه کشی، گروه بندی این مرحله بر اساس مناطق جغرافیایی تیم های حاضر مشخص و تیم ها رقبای خود را شناختند.

 

گروه بندی تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته سوم

گروه اول
پاراگ تهران - مقاومت تهران - نفت ایرانیان - جوان نوین ساری - شهرداری نوشهر - شهید مولایی قائمشهر (دماوند آمل) - ستارگان مردان ‌پاشا البرز - شهدای رزکان کرج - 04 بیرجند - امید وحدت خراسان - مهاجر نوین مشهد

گروه دوم
شهید اورکی اسلامشهر - پیشگامان فنون پارس - بنیامین ورزش تهران - فرهنگ ایثار آستارا - شهرداری فومن - کانیاو اشنویه - پاس گیلان - بعثت کرمانشاه - کیان اراک - تازان تهران (ارتام تبریز)

گروه سوم
سپاهان نوین اصفهان - ون پارس نقش‌ جهان - ذوالفقار کاشان (صنعت ابریشم) - استقلال شوش - خلیج ‌فارس بندر ماهشهر - فرهنگ رامهرمز - سپاهان نوین ایذه - یزد لوله - خلیج ‌فارس میناب - برق سه فاز شیراز (ایمان سبز)

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم در پایان قرعه کشی اعلام کرد: تاریخ شروع مسابقات مرحله دوم در تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ است و پس از برگزاری ۱۸ هفته مسابقات به صورت رفت و برگشت در پایان ۴ تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد. سه تیم اول گروه به صوت مستقیم صعود می کنند و از بین سه تیم دوم به همراه بهترین تیم سوم یک تیم دیگر( ۴ تیم) به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت لیگ دسته سه قرعه کشی تابناک ورزشی اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت لیگ دسته سوم گروه بندی قرعه کشی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران