Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی ارتباط تنگاتنگی بین پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های اقشار بسیج با شبکه بهداشت و درمان و سفیران سلامت در خانواده‌ها شکل گرفت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در طرح حاج قاسم سلیمانی اقدامات موثر وحائز اهمیتی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است، افزود: این اقدامات نظیر صحنه‌های دوران دفاع مقدس بوده و امروز بسیجیان و کادر درمان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیم‌های مراقبت با سرپرستی پزشکان، پرستاران و همراهی بسیجیان به صورت گروه‌های ۱۰ نفره فعالیت دارند، گفت: این گروه‌ها با ارتباط گیری با خانواده‌ها و سفیران سلامت به پایش، رصد و غربالگری می‌پردازند.

سردار کرمی با اشاره به  اینکه انجام تست، رصد، غربالگری، انتقال بیماران به نقاهتگاه‌ها و بیمارستان از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است، افزود: آموزش نکات بهداشتی و درمانی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند نیز توسط بسیجیان انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع بیش از ۳۳۰ هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ارزش ریالی کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط بسیجیان در این طرح ۱۲۸میلیارد و۵۰۰میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: ۱۸۵ هزار بسته بهداشتی نیز در جریان این طرح در اختیار خانواده‌های زنجانی قرار گرفته است.

سردار کرمی با اشاره به تشکیل دو گروه تیم‌های نظارتی در طرح حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: گروه نخست، تیم‌های نظارتی از وضعیت بهداشتی محلات، مناطق پرتردد و ... بوده و گروه دوم، تیم نظارتی برای شناسایی افراد سودجو و محتکران مایحتاج مردم است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: تیم نظارتی که برای شناسایی افراد سودجو ومحتکران مایحتاج فعالیت داشتند در سه ماهه پایانی سال گذشته، به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد تومان کشفیات در انبارهای استان شناسایی و کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان زنجانی با کمک وهمراهی خیرین استان بیش از ۵۸۰ سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا کردند، گفت: همچنین بیش از ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان زنجان احتکار سردار سلیمانی نظارت خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان؛ در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با حضور رئیس دادگستری شوش و رئیس زندان دزفول برگزار شد، ۱۴۶ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان شهرستان شوش اهدا شد.


راشد پیری هدف از این اقدام را حمایت از خانواده زندانیان، عنوان و از پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب شوش و مشارکت خیرین در تهیه این بسته‌های معیشتی قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان