Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@17:00:37 GMT

درخواست انتخاباتی میرسلیم از رییس سازمان صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۷۱۲

«سید مصطفی میرسلیم» در نامه‌ای خطاب به «علی عسگری» با تبریک اعیاد شعبان و سال نو گفت: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری آینده و اهمیت مشارکت هرچه بیشتر مردم ایجاب می کند که صدا و سیما وظائف خود را در نهایت دقت و با مراعات عدم جانبداری عملی از نامزدهای احتمالی و قطعی، ایفا نماید.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در این نامه با اشاره به بند سوم سیاست‌های کلی انتخابات، ابلاغی در تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۵، گفت: در این ابلاغی بصراحت آمده است که بهره‌مندی داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی با تقسیم برابر متناسب با امکانات در هر انتخابات حسب مورد از صدا و سیما و فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها و امکانات دولتی و عمومی کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه این نامه افزود: برخی از نامزدهای احتمالی در حال حاضر دارای سمت رسمی در حکومت هستند و امکانات بسیار مهمی برای اجرای تکالیفشان در اختیار دارند و می‌توانند از آن امکانات استفاده دو منظوره کنند تا هم به پیشبرد اهداف حکومتی خود بپردازند و هم با انتشار اخبار و اطلاعات آن، راهی برای ایجاد ذهنیت مؤثر و مثبت در مردم با نوعی تبلیغ غیر مستقیم فراهم آورند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: چون این امکان در اختیار همه نامزدها نیست، ضرورت دارد صدا و سیما با مذاکره با این نوع داوطلبان حدود و نحوه انعکاس اخبار ظاهرا عادی فعالیتهای آنان را در این ایام نزدیک به انتخابات مشخص کند به طوری که موجب تبعیض نشود.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما