Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:31:45 GMT

جزئیات دورکاری کرونایی ادارات پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۰۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر‌های قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به‌صورت حضوری فعالیت کنند، یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به‌ صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو‌سوم کارمندان به‌صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس، اجرای شرایط شهر‌های قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت دورکاری کرونایی ویروس کرونا پایتخت اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان