Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:06:10 GMT

ساخت دوربرگردان غیرهمسطح آزادی در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۱۱۱

ساخت دوربرگردان غیرهمسطح آزادی در مشهد آغاز شد

شهردار مشهد در این مراسم گفت: ساخت این دوربرگردان از نیازهای منطقه است زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت میدان استقلال و میدان قائم (عج) مشهد به علت دوربرگردان‌های همسطح، ترافیک وجود دارد.

محمد رضا کلائی افزود: تاخیر در احداث این دوربرگردان غیرهمسطح به خاطر وجود معارضات بود و اکنون سعی می‌کنیم در مدت ۱۰ ماه به نتیجه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساخت مسیرهای دوچرخه، عابر پیاده و گسترش طرح باید با قوت ادامه یابد و سعی می‌کنیم کارنامه متوازن از نظر حمل و نقل داشته باشیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه سال گذشته سال تکرار نشدنی از نظر اجرای پروژه‌های ترافیکی بود گفت: همراهی پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این پروژه‌ها قابل تقدیر است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان ‌رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای این طرح از ضروریات مدیریت ترافیک است و سعی می‌کنیم با کمترین مزاحمت و نارضایتی به سرانجام برسد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با بیان اینکه پیش‌بینی های لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است افزود: فعالیت های این دوره مدیریت شهری به خصوص در بخش ترافیک و حمل و نقل تکرار نشدنی است لذا از شهرداری و شورای شهر مشهد تشکر می‌کنم.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: در اجرای این پروژه، رفت و آمد در این مسیر دستکم سه ماه دستخوش تغییرات خواهد شد و مسایل حاشیه‌ای در این زمینه زیاد است اما مصلحت مردم در گرو انجام این طرح می‌باشد، این آخرین هدیه دوره پنجم مدیریت شهری به مردم مشهد است.

مسعود ریاضی افزود: اگر شریان‌های حیاتی را باز نکنیم شهر قفل می‌شود لذا باید از حالت شعاری خارج شویم.

معاون عمران، حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: این پروژه قرار بود در سال ۸۷ با پل آموزگار انجام شود اما به دلیل وجود معارضات میسر نشد و خطوط آب و فاضلاب و کابل‌های برق از جمله معارضات این پروژه است.

خلیل الله کاظمی افزود: ترافیک در دوربرگردان همسطح در این مسیر به ویژه عصرها و در مسیر حرکت به غرب تا زیرگذر استقلال و روگذر آزادی بسیار مشهود است.

وی ادامه داد: این پروژه با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال در مدت ۱۰ ماه اجرا خواهد شد و با ساخت این دوربرگردان غیرهمسطح شاهد کاهش تصادفات، ایمنی تردد خودروها و کاهش ترافیک خواهیم بود.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد افتتاح طرح شهرداری مشهد مشهد افتتاح طرح اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر نتیجه همراهی مردم و مسؤولان است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر