Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@16:03:06 GMT

طرح زوج و فرد خودروها از امروز در اصفهان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۲۴۰

طرح زوج و فرد خودروها از امروز در اصفهان اجرا می‌شود

سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح امروز از ساعت ۹ تا ۱۴ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان‌اینکه جریمه ورود به طرح ترافیکی زوج و فرد در زمان حاضر در اصفهان یکصد هزار تومان است، تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم مقررات این طرح را رعایت کنند تا مشمول جریمه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، اگر خودرویی با پلاک غیرمجاز وارد محدوده اجرای طرح زوج و فرد شود، هر سه ساعت یک بار برای آن تخلف ثبت خواهد شد.

رییس پلیس راهور اصفهان خاطرنشان کرد: طرح تردد شبانه هم از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود و در صورت تخلف جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان مُتخلف اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بطور میانگین روزانه ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن، تردد می‌کند.

طرح زوج و فرد در سال‌های گذشته، بیشتر در فصول سرد و برای کاهش آلایندگی هوا در اصفهان اجرا می‌شد.

اجرای این طرح که در تعطیلات نوروزی لغو شده بود، سال گذشته در زمان شیوع بیماری کرونا نیز تا اواخر فروردین در این شهر اجرا شد و پس از ۲ بار وقفه، اجرای آن از دوم تیر ۹۹ از سر گرفته شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد اصفهان پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد اصفهان اخبار کنکور طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای طرح‌های آب و خاک آذربایجان غربی هم اجرا و تکمیل طرح‌های آبیاری نوین در اولویت قرار گرفته است.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما در خوی گفت: دولت درییک اقدام بسیار خوب ۱ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتباررا برای اجرای طرح‌های آب وخاک به استان اختصاص داده است که تکمیل و اجرای طرح‌های آبیاری نوین از مهمترین این طرحهاست.

وی افزود: بااستفاده این اعتبارات طرح‌های ابیاری نوین در ۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال و جنوب استان با هدف صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش راندمان آبیاری اجرا می‌شود .

وی تصریح کرد:در استان تاکنون دربیش از ۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی معادل ۳۶ درصد این اراضی طرح‌های آبیاری نوین اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: صرفه جویی بیش از ۳۵۰ میلیون متر مکعب آب کشاوری و افزایش ۴۰ درصدی راندمان آبیاری از مهمترین دستاورد‌های اجرای طرح‌های آبیاری نوین در استان بوده است.

وی تکمیل طرح‌های گشت گلخانه‌ای را از دیگر طرح‌های اولویت دار برای استفاده بهینه از آب کشاورزی و رونق تولید در بخش کشاورزی استان دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای استان عملگرد خوبی نداشتیم و تاکنون ۷۴ هکتار طرح کشت گلخانه‌ای در استان اجرا شده، اما با مشارکت بخش خصوصی وآغاز اجرای بزرگترین طرح گشت گلخان‌های استان در ۷۰ هکتار در خوی می‌رود تا شتاب خوبی به توسعه این بخش ببخشد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از طرح های شهری تبریز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌