Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:27:45 GMT

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۳۰هزار دلار

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۳۰۲

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۳۰هزار دلار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پایگاه اینترنتی بازار بورس "نزدک" آمریکا، بانک جی پی مورگانJPMorgan  در یادداشت خود که برای مشتریان این بانک به صورت ایمیل ارسال شد، کاهش نوسان بیت کوین را نکته مثبتی برای علاقه موسسات به این دارایی ذکر کرد.

در مقاله ای که توسط بلومبرگ منتشر شد و این یادداشت را پوشش می داد، استراتژیست هایی از جمله نیکولاس پانیگیرتزوگلو از بانک جی پی مورگان نوشتند: نشانه های کم شدن نوسانات بیت کوین دلگرم کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به نظر ما، عادی شدن نوسانات بیت کوین از اکنون احتمالاً به تقویت مجدد منافع نهادها کمک می کند.

بر اساس کاهش نوسانات بیت کوین در دوره طولانی مدت، این استراتژیست ها پیش بینی خود را برای قیمت بیت کوین به منظور همسان سازی با سرمایه گذاری بازار خصوصی در طلا اصلاح کردند.

به گفته این استراتژیست‌ها، با توجه به مقیاس بزرگ سرمایه گذاری در طلا، هرگونه خروج سرمایه گذاران از بازار طلا به عنوان ارز جایگزین به معنای روند صعودی قیمت بیت کوین در بلندمدت است.

در یادداشت بانک جی پی مورگان آمده است: قیمت بیت کوین از نظر فنی برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا باید به 130 هزار دلار افزایش یابد.

در یک سال برجسته برای بیت کوین، حمایت مداوم از سوی موسسات مالی بسیار چشمگیر بوده است. موسسات گلدمن ساکس و مورگان استنلی هر دو محصولاتی را در این راستا ارائه کرده اند.

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۵ فروردین ماه۱۴۰۰ قیمت دلار ۱۶ فروردین ماه۱۴۰۰ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۵فروردین/ سیگنال‌های کاهشی در بازار ارز پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۶فروردین/ بازار ارز درگیر کلاف سردرگم برجام پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ ادامه کاهش قیمت‌ها در بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین بانک جی پی مورگان برجام قیمت بیت کوین قیمت دلار پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش 0.31 درصدی به 2400 دلار و 40 سنت رسیده است.
قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج 2431 دلار و 29 سنت بالا رفته بود.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/01/28


اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.
تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.
اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.
بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به 2400 دلار برسد و در دسامبر 2025، 2600 دلار معامله شود.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.25 درصد کاهش به 28 دلار و 31 سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش 0.43 درصدی 955 دلار و 5 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/24

دیگر خبرها

  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات