Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، تیم فوتبال سپاهان با عکس هوادار فقید خود به نام علی شیرازی به میدان آمدند. این هوادار قدیمی سپاهان به تازگی دار فانی را وداع گفت.

* در دقیقه 61 مسابقه کاظم برجلو و کیانوش رحمتی دو دستیار ابراهیمی صادقی هنگام توقف مسابقه به سمت علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان رفتند و گلایه‌ای دوستانه با او داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سایپا اکنون به رکورد منفی 400 دقیقه بدون گل زده در لیگ برتر رسید آخرین گل سایپا در دقیقه 7 مسابقه با تراکتور در هفته هشتم به ثمر رسیده بود.

* برخورد دست محبی بازیکن سپاهان به صورت جعفری بازیکن سایپا باعث اعتراض مربی سپاهان به داور شد که به سود سایپا خطا اعلام کرده بود.

* پیش از شروع مسابقه نیز ابراهیم صادقی سرمربی سایپا با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان عکس یادگاری گرفتند.

* فرزاد جعفری بازیکن سایپا با جلال علیمحمدی بازیکن سپاهان درگیری لفظی شدیدی در دقیقه 70 مسابقه با یکدیگر داشتند.

بازی دو تیم تا دقیقه 72 با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست