Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:33:59 GMT

اجرای طرح تخفیف های شعبانیه در بیمه پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۴۸۵

اجرای طرح تخفیف های شعبانیه در بیمه پاسارگاد

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت اعیاد پر برکت ماه شعبان و در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع همزمان با آغاز سال نو از تاریخ 16 تا 27 فروردین ماه تخفیف های ویژه ای برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت اعیاد پر برکت ماه شعبان و در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع همزمان با آغاز سال نو از تاریخ 16 تا 27 فروردین ماه تخفیف های ویژه ای برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش های دریافتی، به منظور ارایه خدمات گسترده و افزایش رضایتمندی مشتریان ، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه آتش سوزی (واحدهای مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگوی خبری هفته گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری با اشاره به اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی کامل را برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی مربوط به این موضوع را دارد و این پرونده‌ها در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد.


وی گفت: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند و چنانچه مسئول یا مدیری عمدا در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

   

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق