Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر دعوت امیر جدیدی، بازیگر سینما به انتخابی تیم ملی تنیس، خیلی ها را شگفت زده کرد. همین خبر بهانه ای شد برای انتشار گزارش جمع و جوری در مورد فوتبالیست های تنیسور...

می گویند در جام جهانی 90 ایتالیا، بعد از بازی سنگین انگلیس و کامرون که 120 دقیقه طول کشید، بازیکنان انگلیس که رام کردن شیرهای رام نشدنی کامرون، نفس شان را بریده بود، حتی نای جشن گرفتن نداشتند و وقتی به هتل محل اقامت شان رسیدند، اکثرشان برای ریکاوری به جکوزی و استخر و سونا رفتند و یا در اتاق های خود از فرط خستگی خوابیدند اما گازا (پل گاسگویین) سرگرم بازی تنیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور کردنی نیست اما او بعد از 120 دقیقه بازی در مرکز زمین انگلیس مقابل غول های کامرون، تازه سراغ تنیس رفته بود که یکی از سنگین ترین ورزش های دنیاست!

علی کریمی این روزها با تنیس سرگرم است از محمد دادکان تا علی کریمی، از علی علیپور تا ابراهیم شکوری 

به گزارش طرفداری، تنیس طی چند سال اخیر به تفریح ستاره های فوتبال ما تبدیل شده است. سال ها پیش از این اما محمد دادکان تفریحی تنیس بازی می کرد. دادکان و تیمسار ناصر نوآموز یکی از سرگرمی های شان تنیس بود و در این میان محمد دادکان به شکل منظم در زمین های تنیس مجموعه انقلاب حضور داشت. حالا هم این روزها تصاویری از علی کریمی منتشر می شود که در حال تمرین تنیس است. البته قبل از علی کریمی، ابراهیم شکوری پیگیر جدی تنیس بود و هفته ای دو تا سه بار در مجموعه انقلاب دست به راکت می شود. دو سال پیش هم تصاویری از علی علیپور در حال بازی تنیس منتشر شده بود که خودش می گفت تفریحی تنیس بازی می کند. سپهر حیدری، آرش افشین، پیام نیازمند و فوتبالیست های دیگری هم هر از گاهی عکس با راکت تنیس منتشر می کنند اما هیچ کدام از آنها تنیسور حرفه ای نیستند. 

فوتبالیست و مربی لیگ برتری رنک 17 و 18 تنیس ایران

جلال امیدیان اما به شکل حرفه ای به بازی تنیس مشغول است. این فوتبالیست سابق اصفهانی که حالا چند سالی است به جرگه مربیان پیوسته و این فصل دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان است، از سال 1385 که هنوز فوتبال بازی می کرد، به شکل حرفه ای وارد تنیس شد. او تنیس را تا سطح اول ایران ادامه داد و حتی مدتی در رنک 17 و 18 تنیس ایران جا به جا می شد. اوج هنر و شاهکار او در تنیس، علاوه بر کسب مقام قهرمانی در رقابتهای معتبر مختلف پیروزی مقابل خالدان نفر اول رنکینگ تنیس ایران بود. جلال امیدیان همچنین در فینال دوبل تورنمنت تنیس ملل، به اتفاق عرفان گل احمد، تیم دو نفره شاهین خالدان و امیرحسین تقی زاده را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. او در رقابتهای انفرادی نیز با غلبه بر مجید راهنما مقام قهرمانی تورنمنت تنیس ملل را به دست آورد.

جلال امیدیان از سال 85 به صورت حرفه ای وارد تنیس شد و افتخاراتی هم در این ورزش به دست آورد از همسر تنیسور یک هنرمند تا تنیسور هنرمند

جلال امیدیان که سال ها در تیم های ذوب آهن، سپاهان، مس کرمان، پیکان و ... حضور داشت، در دوره ای که دستیار امیر قلعه نویی در سپاهان بود، پیام نیازمند را هم به تنیس علاقه مند کرد و نیازمند که استعداد خوبی در تنیس دارد، چند جلسه ای هم به عنوان شاگرد جلال امدیان به شکل حرفه ای به تنیس مشغول شد اما این راه را ادامه نداد. امیدیان اما خودش همچنان کنار مربیگری، به تنیس مشغول است. هرچند دیگر مثل سال های پایانی دهه 80 و سال های ابتدایی دهه 90 در رقابتهای معتبر و تورنمنت های ملی حضور همیشگی ندارد و حالا بیشتر روی مربیگری فوتبال متمرکز شده اما راکت را هم زمین نگذاشته است. این مربی که همسر فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تیاتر ایران است، بارها در تورنمنت های ملی و معتبر تنیس ایران شرکت کرد و امروز که خبر حضور امیر جدیدی سینماگر جوان ایران در رقابتهای انتخابی تنیس تیم ملی منتشر شد، خیلی ها یاد همسر فقیهه سلطانی افتادند. البته جلال امیدیان ابتدا فوتبالیست بود و سپس تنیسور شد اما در نقطه مقابل، امیر جدیدی ابتدا مربی تنیس هومن سیدی بود و از این طریق وارد سینما شد. 

 

بیشتر بخوانید:

ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد 

 

اخبار داغ 

لقب های ماندگار فوتبال ایران؛ جناب سرهنگ ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رابین گوزنس: از کریستیانو رونالدو پیراهنش را خواستم و او گفت نه! سایه شوم نژادپرستی و واکنش تاسف بار فوتبال اسپانیا به آن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلال امیدیان تنیس ایران علی کریمی حرفه ای تیم ملی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

به گزارش مشرق، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویرا بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال ۱۹۹۴ آغاز می‌شود، زمانی که هنوز ۲۰ ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت