Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:28:50 GMT

شناسایی ۴۹۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۹۶۳

شناسایی ۴۹۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان از شناسایی ۴۹۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تاکید بر ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: متاسفانه درست یک روز بعد از تعطیلات نوروز شهر اراک در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و امروز ۱۶ فروردین نیز در رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی علاوه بر شهر اراک، شهرهای ساوه، زرندیه، خمین و دلیجان قرمز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: شهرستان های آشتیان، کمیجان، خنداب، شازند، محلات، فراهان و تفرش نیز نارنجی شدند و این رنگبندی نشان می دهد که باید همگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به ۳ فوتی  شناسایی ۴۹۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی، گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۹۴ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۴۱ هزار و ۳۵۴ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه از تعداد ۴۹۴مورد جدید در استان۷۰ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند، اضافه کرد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

جمالیان افزود: ۴۲۴ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، ادامه داد: در این مدت ۳ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱ هزار و ۵۲۵ نفر رسیده است.

 

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر جمالیان ویروس کرونا استان مرکزی مبتلا به کرونا ویروس ۴۹۴ مورد شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • شناسایی ژن عامل پارکینسون
  • ژن عامل پارکینسون شناسایی شد