Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:31:29 GMT

بازوند درگذشت استاندار اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۰۱۱

بازوند درگذشت استاندار اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا؛ در متن پیام «هوشنگ بازوند» آمده است: درگذشت مرحوم «سید علی نکویی زهرایی» استاندار اسبق کرمانشاه موجب تأسف، تألم و اندوه فراوان شد.

بازوند در ادامه پیام خود نوشت: خدمات خالصانه، صادقانه و ارزنده این مدیر جهادی، خدوم، انقلابی، مومن، توانمند و پرتلاش در دوران سخت جنگ تحمیلی و پس از آن در استان کرمانشاه همیشه ماندگار خواهد ماند و مردم این دیار به نیکی از منش، سیرت نیک و دلسوزی این چهره خوشنام انقلاب یاد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده گرانقدر معزا و مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید رضوان الهی، غفران، آمرزش، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء و انبیاء و برای بستگان و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم.

سید«علی نکویی زهرایی» فعال سیاسی باسابقه و استاندار اسبق کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و قزوین بامداد دوشنبه بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت. نکویی زهرایی از فعالان سیاسی دوران پیش از انقلاب بود که مسوولیت اجرایی در دولت‌های اصلاحات و سازندگی داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ابتدای سال ۵۸ به وزارت کشور مأمور و به عنوان اولین فرماندار انقلابی نجف آباد منصوب شد. حدود سه سال فرمانداری نجف آباد، ۲ سال مشاور استاندار و رییس بنیاد امور مهاجران جنگ تحمیلی و سپس مدتی فرماندار اصفهان و پس از آن نیز مسوولیت استانداری کرمانشاه ( از سال ۱۳۶۵ الی ۱۳۷۱) از جمله سوابق اجرایی اوست که نزدیک به ۶ سال در کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن حضور داشت.

نکویی بعد از استانداری کرمانشاه به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شد و پس از سه سال خدمت در این استان درخواست بازنشستگی داد و در اصفهان مسوولیت راه اندازی و مدیریت مؤسسه حفظ و تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) و نگارستان را بر عهده گرفت.

نکویی پس از خرداد ۷۶ و انتخاب ریاست جمهوری وقت مجدد دعوت به کار شد و مسوولیت استانداری قزوین را عهده دار شد و سپس به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی تا پایان شهریور ۸۴ به فعالیت خود ادامه داد و با بیش از ۴۰ سال خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور بازنشسته شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پیام تسلیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پیام تسلیت استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند پیام تسلیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت

«شیخ عبدالمجید الزندانی» از روحانیون «سرشناس» یمنی امروز(دوشنبه) در سن ۸۲ سالگی در استانبول درگذشت.

به گزارش مشرق، الزندانی ریاست شورای مشورتی حزب اصلاح طلب التجمع الیمنی را برعهده داشت. این حزب یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در یمن بود که امتداد فکری اخوان المسلمین به شمار می رفت.

الزندانی همچنین بنیان گذار دانشگاه اسلامی الایمان در یمن بود و سازمان جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت را در مکه بنیان گذاری کرد.

شیخ عبدالمجید الزندانی سال ۱۹۴۲ در روستای الظهبی در شهرستان الشعر از توابع استان اب در یمن به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در مصر سپری کرد و از دانشگاه الازهر مدرک گرفت و پس از انقلاب ۱۹۶۷ به یمن بازگشت و فعالیت های سیاسی را از سرگرفت.

وی در زمان حضور در مصر با اخوان المسلمین در ارتباط بود و همین موضوع باعث دستگیری، اخراج از دانشگاه و تبعید او از این کشور شد.

الزندانی به دلیل دیدگاههای دینی و سیاسی خود با انتقادهای شدیدی روبرو بود. آمریکا او را در سال ۲۰۰۴ به اتهام «حمایت از تروریسم» در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

الزندانی همچنین از مخالفان حکومت انصارالله یمن بود و سالها در عربستان زندگی کرد. او همچنین توسط مقامات عربستان حضر خانگی شد و پس از آنکه علمای ارشد عربستان، با صدور بیانیه ای اخوان المسلمین را «تروریسم» خواند، مجبور گردید سال ۲۰۲۰ عربستان را به مقصد ترکیه ترک کند.

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت