Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:07:41 GMT

مشکل بزرگ فرهاد در روزی که نویدکیا هدیه گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۱۲۸

مشکل بزرگ فرهاد در روزی که نویدکیا هدیه گرفت

به گزارش ایرنا، در شانزدهمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما خواهد شد که مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و اخبار گوناگونی از ورزش ایران و جهان در داخل آن گنجانده شده است. با منتخبی از فعالیت امروز(دوشنبه) تحریریه ورزشی ایرنا همراه باشید.

نایب رییس فدراسیون: کرونا بهانه خوبی برای تعطیلی فوتبال زنان نیست

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: کرونا بهانه خوبی برای تعطیلی فوتبال زنان نیست و تلاش می‌کنیم تا هم به تقویم و نیز رنکینگ فیفا برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر از مشاوره «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی هم بهره خواهیم برد. ادامه این مصاحبه را در اینجا مطالعه کنید.

سرپرست جدید تیم ملی: با امور مدیریتی بیگانه نیستم

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در باشگاه راه‌آهن به عنوان قائم مقام فعالیت داشتم. در باشگاه استقلال و در زمان «کاظم اولیایی» معاون اجرایی بودم و در مجموع با کارهای مدیریتی بیگانه نیستم و آشنایی کامل دارم. اطلاعات تکمیلی را در اینجا ببینید.

از ترک زمین تا بازگشت دوباره بازیکنان والنسیا

دیدار تیم‌های کادیز و والنسیا در چارچوب رقابت‌های لالیگا به دلیل رفتار نژادپرستانه بازیکن کادیز و ترک زمین از سوی بازیکنان والنسیا با حاشیه‌هایی همراه بود. ادامه این گزارش در اینجا قابل دسترسی است.

چالشی جدی در استقلال؛ فرهاد و باتجربه‌های ناآماده

سه بازیکن باتجربه استقلال مقابل پیکان نمایش خوبی نداشتند و زنگ هشداری را برای مجیدی به صدا درآوردند و اگر تغییری در رویه موجود به وجود نیاورند، ممکن است در ادامه از لحاظ فنی به تیم آسیب بزنند. برای خواندن مشروح این گزارش روی اینجا کلیک کنید.

برتری گل‌گهر با درخشش شاکری؛ ماشین‌سازی در آستانه سقوط

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با درخشش مهاجم باتجربه خود در دیدار برابر ماشین‌سازی به برتری سه بر یک دست یافت. توضیحات تکمیلی را در اینجا بیابید.

بازگشت سپاهان به صدر؛ «محرم» هدیه سرخابی‌ها را در تهران تحویل گرفت

سپاهان از لغزش پرسپولیس و استقلال استفاده کرد و با شکست سایپا در تهران فاصله‌اش را با تیم‌های دوم و سوم جدول افزایش داد. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

برچسب‌ها کاظم اولیایی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ والنسیا پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاظم اولیایی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال کاظم اولیایی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ والنسیا پرسپولیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود