Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌ الله سید نصیر حسینی روز دوشنبه در دیدار نوروزی با جمعی از مسؤولان حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ های علمیه سراسر کشور طلاب و سفیرانی دارد که ظرفیت مناسبی برای حوزه های علمیه این استان محسوب شده و باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امید است با مدیریت جدید حوزه‌ های علمیه کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آنها در زمینه های مختلف برطرف شود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: تاکنون نیز اقدام هایی ارزنده برای رفع مشکلات حوزه های علمیه این استان از سوی مدیریت جدید آن انجام شده است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: باید حوزه ‌های علمیه در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب و مطابق با نقشه ‌های جدید و الگوهای ناب حوزوی طراحی شوند. 

وی ابراز داشت: حوزه های علمیه یکی از پایه‌ های مهم انقلاب و اسلام هستند و ترویج معنویت و اخلاق در آنها انجام می شود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حوزه های علمیه پایگاه عزت و استقلال کشور هستند و باید در این زمینه سرمایه‌ گذاری‌ بیشتری انجام داد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: حوزه های علمیه در طول تاریخ کمک‌ کار مردم بوده ‌اند و به دنبال عزت مردم و کاهش آلام و دردهای آنها هستند. 

وی افزود: هرگاه در طول تاریخ مردم و حوزه‌ های علمیه از یکدیگر روی برگردانده اند هر ۲ ضربه دیده و دچار خسارت شده اند.  

آیت الله حسینی بیان کرد: امروزه به برکت نظام و انقلاب روحانیت در تمامی عرصه ها و میادین حضور فعال دارند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و موفقیت‌ های متعدد کشور نیز نقش مؤثری ایفا کرده اند. 

برچسب‌ها حوزه علميه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج حوزه علميه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت