Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:33:47 GMT

بیش از ۲ هزار خودرو از مبادی ورودی گچساران برگشت داد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۲۰۸

بیش از ۲ هزار خودرو از مبادی ورودی گچساران برگشت داد شد

سرهنگ ارسلان خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی در این شهرستان آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۹۰۶ دستگاه در این شهرستان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی این تعداد خودروها جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تردد همه وسایط نقلیه اعم از بومی و غیربومی از ساعت۲۲ تا سه  بامداد در گچساران و معابر عمومی شهر ممنوع است.

خادمی ابراز کرد:  جریمه تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در سطح شهر ۲ میلیون ریال تعیین شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۲۰ دستگاه خودروبه دلیل نقض قانون و مخدوش کردن  پلاک‌های در فروردین امسال توقیف شد.

وی تصریح کرد: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.          

 وی از شهروندان گچسارانی خواست با ماموران نیروی انتظامی برای تحقق مطلوب این طرح همکاری کنند.

خادمی ابراز کرد: همچنین از ابتدای فروردین تاکنون  بازرسی از ۴۴۵ واحد صنفی گچساران انجام شد که  ۲۰ واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

وی بیان کرد:  این اقدام قانونی پلیس گچساران در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف  شهرستان با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اجرا خواهد شد.

الف) محدودیت‌های کلی

۱ - عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب نماید، ممنوع می‌باشد.

۲ - در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و. یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در کلیه محور‌های برون شهری کشور ممنوع می‌باشد.

ب) محدودیت‌های محوری

* محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

* اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب

* در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید، ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی تا روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

تبصره:


محور تهران - فیروز کوه - قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه ممنوع می‌باشد.

(پ) محدودیت‌های محمولات ترافیکی

۱- حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد.

۲- صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع می‌باشد.

تبصره: برای تاریخ‌های ۹ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ صرفاً برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز می‌گردد.

ت) محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی

ورود و تردد همه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد.

ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۳ صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

تبصره: عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و.
یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی می‌باشند.

ث) اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده

در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های تحت پوشش به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

* تبصره:

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال