Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:35:19 GMT

جدیدترین واکنش راموس به احتمال تمدید با رئال‌

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۴۳۵

جدیدترین واکنش راموس به احتمال تمدید با رئال‌

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، می‌گوید این حق را دارد که در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چه به نقل و انتقالات تابستانی نزدیک تر می شویم، وضعیت تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید نیز با ابهام بیشتری روبه‌رو می‌شود. در مقطع کنونی شواهد حاکی از آن است که مذاکرات رئال مادرید با الکاپیتانو به بن بست خورده و امید هواداران لوس بلانکوس برای تمدید قرارداد راموس به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش‌ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بود که اصلی ترین اختلاف بین راموس و رئال مادرید به حقوق دریافتی این بازیکن و البته مدت زمان قرارداد جدید او بر می گردد؛ در واقع گفته می‌شود که کاپیتان رئال مادرید خواهان افزایش حقوق خود و عقد قرارداد دو ساله شده اما باشگاه با آن مخالف است و به نظر می‌رسد که نظر خود را هم تغییر نخواهد داد.

 

 

 

 

سرخیو راموس حالا در جدیدترین صحبت های خود به وضعیت آینده اش واکنش نشان داده و می‌گوید: " من این حق را برای خودم قائل هستم که در مورد آینده ام هرگونه تصمیمی را اتخاذ کنم. در حال حاضر احساس کاملا خوبی دارم و در بهترین سطح ممکن کار خواهم کرد. در واقع اگر بخواهد غیر از این باشد در خانه می‌مانم. این که در این سن و سال کماکان عملکرد خوبی ارائه می دهم هرگز اتفاقی نیست."

سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل

کهکشانی‌ها فاصله چندانی تا سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا ندارند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با پیروزی در این جدال نفس‌گیر و جذاب، رئال مادرید اختلافش با بارسلونای رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و گام بلندی در راه فتح لالیگا برداشت. در حالی که هنوز ۶ بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده، رئال مادرید می‌تواند با کسب حداقل ۷ امتیاز از ۳ بازی آینده، قهرمانی خود را در هفته سی و پنجم و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، قطعی کند. البته که این احتمال با فرض پیروزی بارسلونا در هر سه بازی آینده خود محاسبه شده و اگر شاگردان ژاوی در بازی‌های بعدی خود باز هم امتیاز از دست بدهند، رئال مادرید می‌تواند حتی زودتر از هفته سی و پنجم، خیالش از بابت قهرمانی را راحت کند.

بازی‌ های رئال مادرید و بارسلونا تا هفته ۳۵

رئال مادرید:

رئال سوسیداد (خارج از خانه) کادیز (خانه) گرانادا (خارج از خانه)

بارسلونا:

والنسیا (خانه) ژیرونا (خارج از خانه) رئال سوسیداد (خانه) وضعیت جدول لالیگا وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در جدول

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل