Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:46:59 GMT

امیدواری بارسا به انتقالی که تقریبا غیر ممکن است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۵۸۶

امیدواری بارسا به انتقالی که تقریبا غیر ممکن است

به نظر می رسد به دلیل مسائل مالی احتمال انتقال ارلینگ هالند به بارسلونا بسیار کم است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا انتخاب شده است، گمانه زنی ها در مورد پروژه جدید او در بلوگرانا استارت خورد؛ از چندین ستاره به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی لاپورتا نام برده شد که یکی از آنها مهاجم جوان و گلزن دورتموند یعنی ارلینگ هالند به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع گزارشات حاکی از آن بود که لاپورتا از رابطه بسیار خوبی با مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند یعنی مینو رایولا برخوردار است و این موضوع می‌تواند به او در راه به خدمت گرفتن این غول نروژی کمک کند. حتی در روزهای گذشته رایولا به همراه پدر هالند در شهر بارسلونا حاضر شدند و مذاکراتی را با لاپورتا انجام دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که نشریات کاتالانی نیز خوش بینی خود را نسبت به این انتقال ابراز کردند.

 

 

 

 

با این وجود رادیو کاتالونیا شب گذشته از شروط ارلینگ هالند برای پیوستن به بارسلونا رونمایی کرد که در نوع خود عجیب به نظر می رسید. پرداخت 20 میلیون یورو به پدر هالند، 20 میلیون یورو به رایولا، 30 میلیون یورو حقوق سالیانه و ماندن لیونل مسی چهار شرطی بود که رادیو کاتالونیا از آن رونمایی کرد.

 

در همین راستا ESPN گزارش جدیدی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه بارسلونا هنوز هم به نهایی شدن این انتقال امیدوار است اما آنها می دانند که شرایط مالی باشگاه و بدهی های آنها کار را برای جذب ارلینگ هالند دشوار خواهد کرد و منطقا می‌توان گفت که به خدمت گرفتن ستاره نروژی توسط بارسلونا چیزی نزدیک به غیر ممکن است‌.

 

 

ارلینگ هالند بروسیا دورتموند بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند بروسیا دورتموند بارسلونا ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در فصل گذشته و در شرایطی که از سپاهان عقب افتاده بود و امید کمی برای قهرمانی آنها می‌رفت، با شروع سال جدید و پیروزی‌های پیاپی خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

جالب اینکه فصل گذشته نیز سرخ‌ها سال جدید را در کرمان و در دیدار مقابل مس رفسنجان استارت زده بودند و اکنون نیز قرار است راهی این استان شده و با گل‌گهر سیرجان سال جدید را استارت بزنند.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس که طی فصول اخیر در کنار این تیم اتفاقات خوبی را دنبال کرده، اکنون در سال جدید نیز امیدوار است اتفاقات سال گذشته و خیز بزرگ این تیم برای تکرار قهرمانی بار دیگر تکرار شود.

پیروانی با شروع دوباره تمرینات این تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی پیگیر وضعیت بازیکنان و همچنین نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکمنستان بود و بعد از پیروزی مقابل این حریف، به بازیکنان این‌تیم تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • تقریبا هیچ قطار تاخیری از مبداء مشهد در نوروز ۱۴۰۳ نداشتیم
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است