Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شانزدهم فروردین، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باسلام.

باتوجه به تشدید همه گیری ویروس کرونا و الزام واکسینه کردن کادر اورژانش بیمارستان . با پیگیری های مکرر برای واکسن ، هنوز به ما واکسن نزدند و می گویند چون شما انتظامات هستید شامل شما نمی شه در صورتی که ما مستقیم با بیمار و همراهان برخورد داریم .

خواهشا پیگیری کنید

با سلام لازم داشتم به عریز تان برسانم در زمین های قرملک تبریز کشاورزان به علت بوی بد فازل تصویه خانه این شهر اولین ها کار در روی زمین هاش بکنندبا اینکه به محیط زیست گفته شده ولی گوش شنوا ندارند از شما تقاظ داریم بگوش کر مسئولان برسانید تا ما کشاورزان دعا گوی شما باشیم

با عرض سلام

لطفا هزینه خرید لپ تاپ و وسایل الکترونیکی رو هم پیگیری کنید

لپ تاپمو بردم برا تعمیر می گه تعویض ال سی دی هزینه اش ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومانه، ی باطری ۶ سلولی شده ۷۰۰.۰۰۰ تومن

ی لپ تاپ دیگه گذاشتم قیمت که مناسب کارمه می گه ۲۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

سلام ما که سهام عدالت نداریم باید چکار کنیم بازنشسته هستم دولت  کی  برا سهام عدالت ًثبت نام می کنه

سلام تورو خدا پیگیر فروش سهام عدالت باشید

توشبکه خبردوباراعلام کردید که  کسی ک مستاجره وام میدن چی شدپس؟! بانک ها ک می گن نه همچین چیزی وجود داره نه تاحالا بخش نامه ای اومده

با سلام و احترام. لطفاً تفاوت قیمت نامتعارف خودروی رانا پلاس را نسبت به قیمت اعلامی در هنگام ثبت‌نام پارسال و اتومبیل های هم رده پیگیری نمایید.

خواهش می کنم پیگیری کنید پس چرا حذفیات امتحان نهایی اعلام نمی شه

چرا مطالبات و حق کرونا بهورزان گلستان را  پرداخت نمی کنند

سلام ما کشاورزان جنوب ایلام وشمال خوزستان از انجا که گندم هایمان هنوز سنبله نگرفته واحتیاج به ۲یا۳مرحله بارندگی دارند از دولت می  خواهیم که ابرها را بارور کند ومردم را از نابودی نجات دهد

ممنون می شیم اگه پیگیری نمایید

با سلام لطفا بررسی نمایید قیمت خودرو ها درب کارخانه در فروردین ماه افزایش دارد یا خیر؟؟

با تشکر.

لطفا یک گزارش از وضعیت حقوق و امنیت شغلی کارکنان پمپ بنزین ها تهیه کنید که چرا اینقدر حقوقشون ضعیف هست؟

سلام من راننده آژانس هستم بیمه تامین اجتماعی پرداخت می کنم سال 99 مبلغ 291000نومان بود ولی امسال می گن شده 400تومان واقعا خیلی زیاده حدعقل شما به گوش مسئولین برسونید

خواهش می کنم پیگیری کنید سال یازدهم کلا ۴ماه کلاس داشتیم دوازدهم همش مجازی شد اونوقت کلا چند صفحه حذف کردن

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی