Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، نشست صمیمی و دیدار نوروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار با تبریک سال جدید به شعار امسال اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸ شعار رونق تولید و سال ۱۳۹۹ شعار جهش تولید و امسال شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» را مطرح فرمودند که این امر نشان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه همه باید در تولید نقش آفرین باشند، تصریح کرد: تولید تنها در بخش کشاورزی و صنعتی محدود نمی‌شود؛ بلکه تولید فکر و علم از اهمیت بیشتری برخوردارند، البته پشتیبانی از تولید، کار سختی است و افزون بر آن باید به دنبال مانع‌زدایی پیش رفت تا تولیدات رونق بیشتری بگیرند.
 
سرپرست حجاج ایرانی، تدبیر و تفکر برای بهینه‌شدن برنامه‌ها برای مانع‌زدایی را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: اگر کسی به دنبال مانع زایی و مانع‌تراشی برود؛ به یقین خلاف دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله عمل کرده است، در حالی که وظیفه همه این است که تمامی توان خودمان را در بهینه و هدفمند شدن تولید به کار گرفته، چوب‌ها را از لای چرخ تولید و سنگ‌ها را از سر راه آن برداشت.
 
وی با بیان اینکه همه انسان‌ها مولد هستند، افزود: امروز برخی از تولیدها مفید نیست باید سعی کرد تا خروجی کارها مفید باشد و از برنامه‌های تولیدی پشتیبانی کرد.
 
در ادامه این جلسه علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تبریک سال جدید موضوع شعار سال را مورد اشاره قرار داد و گفت: تولید تنها در حوزه انجام خدمات نیز شقه‌ای از تولید است، البته صنعت گردشگری یکی از صنایع درآمدزا در تمامی دنیا به شمار می‌آید و در حوزه زیارت، ثروتی که تولید می‌شود، پول نیست، بلکه ما به دنبال تقویت ارزش‌های معنوی در جامعه هستیم.
 
وی تقویت ارزش‌های معنوی در جامعه را از امور مهم تولید در بخش حج و زیارت دانست و تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، سفرهای حج و زیارت تعطیل شد که از این فرصت استفاده کرده و با مشارکت همه همکاران، اصلاح فرآیندها صورت گرفت. بنابراین حج و زیارت به دنبال رفع موانع و ارتقای کار پیش خواهد رفت که افزایش کیفیت، سرعت، دقت و کاهش هزینه‌ها از جمله این اهداف به شمار می‌آیند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مانع زدایی حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند با اشاره به تعیین «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان شعار امسال اظهار کرد: در سال‌های گذشته با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از شعار‌ها به خوبی اجرا نشده‌اند، اما امسال باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود و نباید شعار سال در حد حرف باقی بماند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه تحقق شعار سال در شهرستان تشکیل شده است تا مشکلات موجود در راه تولید شناسایی و رفع شوند.

خردمند ادامه داد: با استفاده از ظرفیت نخبگان، همدلی و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه باید مردمی سازی اقتصاد انجام شود که در این زمینه باید بستر برای نقش آفرینی و استفاده از توان مردمی در اقتصاد فراهم شود.

فرماندار دزفول گفت: در این زمینه کارگروه قرارگاه تحقق شعار با هدف شناسایی و رفع بخشی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان فعال شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته دزفول جزو شهرستان‌های برتر در حوزه صنعت و تولید بوده است، افزود: امسال یکی از اولویت‌ها در دزفول تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی است.

خردمند با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث پنجمین شهرک صنعتی این شهرستان و گرفتن مجوز آن در سفر رئیس جمهور، گفت: توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ و ایجاد برج فناوری ارتباطات و اطلاعات برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز از دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در دزفول عملیاتی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا با مشارکت مردم جهش خوبی در تولید داشته باشیم و دزفول جزو شهرستان‌های پیشرو در تحقق شعار سال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود