Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  درنشست بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن اظهارداشت: با توجه به اهمیت سرعت بخشیدن به پیشرفت و بهبود اجرای این طرح تاکید شده است تا از تعاونی‌های مسکن خوشنام در زاهدان و سیستان و بلوچستان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: بر این اساس پس از شناسایی اولیه ۴۰ شرکت تعاونی مسکن موفق و خوشنام در زاهدان، ۱۸ شرکت تعاونی برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در مرکز سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح اتحادیه تعاونی‌های مسکن استان به عنوان محور عمده مسائل مربوط به طرح را دنبال می‌کنند گفت: کار نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی با همکاری این اداره کل، اداره کل راه و شهرسازی، اتحادیه تعاونی‌های مسکن و سایر دستگاه‌های وظیفه‌مدار بطور منظم رصد و پایش می‌شود.

او  با تاکید بر رعایت اصل شفاف‌سازی در روند انجام کار در طول زمان اجرای طرح اقدام ملی مسکن تصریح کرد: اعضای تعاونی‌ها باید از هنگام ثبت‌نام تا واریز وجه، آماده‌سازی، زمان ساخت و هزینه تمام شده بصورت جز به جز مطلع باشند و شرکت‌های تعاونی نیز ‌باید عملکرد و اقدامات انجام شده را به آن‌ها گزارش دهند.

جهاندیده با اشاره به استفاده از تجارب اجرای طرح مسکن مهر برای بهبود اجرای طرح اقدام ملی مسکن افزود: طرح اقدام ملی مسکن با طرح مسکن مهر تفاوت‌هایی دارد که لازم است برای متقاضیان بصورت شفاف تشریح و تبیین شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد