Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت ناگهانی عیسی آل کثیر را هنوز خیلی ها باور ندارند. دوری ۶ ماهه مهاجم پرسپولیس حالا به پایان رسیده است. بازگشت این بازیکن به تمرینات سرخپوشان می تواند نوید آینده ای درخشان برای این تیم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، عیسی آل کثیر حالا با پایان محرومیت، در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت پس از توقف ناامیدکننده در مقابل پدیده، حالا خود را برای دیدار حساس با نساجی آماده می‌کنند و عیسی آل کثیر نیز فرصت این را دارد که با تمرین گروهی، به استقبال این بازی برود. او در بازی قبلی هم شش دقیقه به میدان رفت اما این اتفاق بدون انجام تمرین صورت گرفت چرا که او، دقیقا در روز بازی محرومیتش را به اتمام رسانده بود.

چند روز پیش از پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر، انتشار ویدیوی از حضور فردی شبیه به او در ورزشگاه شهید کاظمی باعث ایجاد جنجال های زیادی شد. منتشرکنندگان ویدیو ادعا می‌کردند که آل کثیر در این ویدیو مشغول تمرین با مربی پرسپولیس است اما این موضوع از سوی باشگاه پرسپولیس و نزدیکان مهاجم سرخ ها تکذیب شد.

حالا این بازیکن بدون دغدغه تمدید محرومیت در تمرین حضور پیدا کرده و تصاویر نیز نشان می‌دهند که او موفق به گلزنی شده است. بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل به ثمر رساند و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند که او در لیگ برتر نیز به همان شکل بدرخشد؛ خصوصا حالا که این تیم از سپاهان عقب افتاده و به کسب تمام امتیازات نیاز دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه شهید کاظمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو