Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@11:23:17 GMT

عراقچی وارد وین، پایتخت اتریش شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۴۱۶

سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام، وارد وین پایتخت اتریش شد.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ روز جمعه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و شرکت کنندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه (۱۷ فروردین ۱۴۰۰) به صورت حضوری در وین دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق‌بین، درباره بهسازی روکش آسفالت معابر پایتخت نیز توضیح داد: با وجود عقب‌ماندگی‌های قابل توجه در تولید و اجرای آسفالت معابر پایتخت در سالهای گذشته، سیر صعودی اجرای آسفالت‌ معابردر دوره ششم مدیریت شهری مشهود است؛ به گونه‌ای که در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن عبور کردیم و نشان از رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و قریب به ۳ برابری نسبت به سال ۱۴۰۰ بود.

خودروی اسکنر آسفالت

حق‌بین درباره سازوکار تعیین اولویت اجرای آسفالت در تهران نیز گفت: به موازات بررسی گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس و ارزیابی‌های نواحی و مناطق ۲۲گانه از کیفیت آسفالت معابر، بررسی ویژه‌ای برروی روکش آسفالت معابر اصلی پایتخت از جمله بزرگراه‌ها صورت می‌گیرد. بر همین اساس، از روزهای پایانی اسفندماه ۱۴۰۲، وضعیت روسازی معابر اصلی پایتخت به صورت مکانیزه در حال پایش است.

او با اشاره به فعالیت خودروی اسکنر سطح جاده (PMS) در ایام نوروز افزود: تاکنون وضعیت آسفالت بزرگراه‌هایی نظیر شهید همت، زین‌الدین و چمران و نیز بزرگراه‌های آزادگان، مدرس و صیاد شیرازی به طول ۱۶۳۵ «کیلومتر_خط» مورد ارزیابی قرار گرفته و خروجی این ارزیابی‌ها، با توجه به منابع در دسترس برای بهسازی روکش آسفالت بزرگراه‌ها، ملاک تخصیص بهینه منابع خواهد بود.

حق‌بین ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان فرآیند اسکن معابر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ گفت: برای بررسی دقیق وضعیت آسفالت شریان‌های اصلی پایتخت، هر یک از خطوط بزرگراه‌ها به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به این ترتیب، بیش از ۳۶۵۰ کیلومتر_خط پیمایش نیاز بوده که گزارش آن به صورت روزانه تدوین و ارسال می‌شود.

معاون فنی وعمرانی پایتخت در پایان به سایر برنامه‌های این معاونت درخصوص تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های زیرساختی شهر همانند پارکینگ‌های طبقاتی واگذارشده و درحال اجرا، پروژه فاخرخانه شهر، مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، تکمیل بخشی از شبکه اصلی جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین تکمیل مطالعات فنی وطرح‌های عمرانی سطح شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تولید آسفالت در تهران از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گذشت

کد خبر 840856 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت بزرگراه تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا