Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:44:22 GMT

بهره برداری از مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۵۷۳

بهره برداری از مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس با زیربنای ۴۱ هزار مترمربع در ۱۲ طبقه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری زاده افزود: برای ساخت این واحد‌ها بیش از ۶۵ میلیارد تومان از محل آورده نقدی متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از این واحد‌های مسکونی گفت: ساخت مسکن برای اقشار نیازمند علاوه بر خانه دار شدن خانواده‌های فاقد مسکن، موجب کاهش قیمت مسکن در سطح کلان نیز می‌شود.

حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: خیرانی که در استان هرمزگان زمین در اختیار دارند، می‌توانند با اعطای زمین‌های خود به حساب ۱۰۰ حضرت امام به ساخت و ساز مسکن محرومان کمک کنند.

بیشتر بخوانید

شهروندان مینابی بی بهره از مهرِ مسکن مهر!

عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن روستایی در روستای سرریگ بندرعباس و بهره برداری از یک واحد مسکن محرومان به نمایندگی از ۱۰ واحد در روستای چهچکور بندرعباس نیز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر بنیاد مسکن راه و شهرسازی بهره برداری بنیاد مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان