Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان محمد بنا در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق به کسب سه سهمیه المپیک شدند. سهمیه‌هایی که توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کسب شد و حالا سه سهمیه دیگر باقی مانده تا تیم ملی کشت فرنگی ایران را با ترکیبی کامل راهی المپیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود که سه فرنگی‌کار کشورمان بامداد امروز ۱۷ فروردین ماه برای حضور در این رقابت‌ها راهی کشور قزاقستان شدند.

اسامی نمایندگان کشورمان اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۸۷ کیلوگرم: حسین نوری
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
سرمربی: محمد بنا
مربیان: رسول جزینی- بهروز حضرتی پور
داور: نیما صادقی
ماساژور: محمد علیزاده
متخصص تغذیه: رامین امیرساسان

رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا برای مشخص شدن ۳۶ سهمیه کشتی فرنگی، زنان و آزاد طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

پنج شنبه ۱۹ فروردین:

ساعت ۱۷ تا ۱۸: قرعه کشی تمامی رشته‌ها

جمعه ۲۰ فروردین:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی تمامی اوزان فرنگی
ساعت ۱۱ تا ۱۳: مسابقات مقدماتی تمامی اوزان فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات فینال تمامی اوزان فرنگی

یکشنبه ۲۲ فروردین:

ساعت ۸ تا ۸:۳۰: وزن کشی تمامی اوزان آزاد
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳: مسابقات مقدماتی تمامی اوزان آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات فینال تمامی اوزان آزاد

نفرات راه یافته به دیدار فینال این رقابت‌ها سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو را کسب خواهند کرد.

اختلاف ساعت قزاقستان با ایران ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱ به وقت قزاقستان، ۹:۳۰ به وقت ایران است.

کد خبر 5182279

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمد بنا کسب سهمیه المپیک فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران جودو تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا کسب سهمیه المپیک والیبال یحیی گل محمدی مهدی طارمی تمامی اوزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی

بلافاصله بعد از پایان مسابقات گزینشی کشتی آسیا، جام تختی در اهواز برگزار می‌شود و با این شرایط دور بعدی تمرینات در پایان این رقابت‌ها استارت خواهد خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا؛ از روز 31 فروردین رقابت‌های گزینشی قاره‌ای کشتی المپیک در قرقیزستان استارت می‌خورد و تیم ملی فرنگی برای کسب دو سهمیه 77 و 87 کیلوگرم با امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در روز آخر این مسابقه‌ها (2 اردیبهشت) روی تشک خواهد رفت.

بلافاصله بعد از بازگشت فرنگی‌کاران از بیشکک، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در اهواز به انجام می‌رسد، رقابتی که البته تأثیری در انتخاب تیم اعزامی به المپیک نخواهد داشت.

شاگردان رنگرز 200 امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

اگر کاویانی‌نژاد و مُهمدی در قرقیزستان بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند، حضور در گزینشی جهانی از دستور کار خارج شده و اعزامی در ماه اردیبهشت در دستور کار فرنگی‌کاران نخواهد بود. بنابراین استارت اردوی المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی زده می‌شود.

تیم فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 با هدایت محمد بنا با 5 کشتی‌گیر شامل علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی توکیو شد و با دو نشان طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • پخش زنده کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس جمعه ۳۱‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی