Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علامه طباطبایی زمان برگزاری آزمون جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص برگزاری آزمون جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی، ارزیابی جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در  ۲۰،۱۹و ۲۲ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتخاب و اخذ کرده‌اند و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آن‌ها ۱۶و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی الزامی است، در غیر این صورت شرکت در آزمون امکان پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی تحصیلات تکمیلی ارزیابی دانشجویان علامه طباطبایی آزمون جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی