Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@05:32:35 GMT

خبر وجود ۱۵۰ زن کولبر در کردستان کذب است.

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۳۲۹۸

خبر وجود ۱۵۰ زن کولبر در کردستان کذب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه ساماندهی وضعیت معیشت زنان مرزنشین اظهار کرد: بنا به گزارش‌های موجود و تاکید فرماندار مریوان، وجود ۱۵۰ زن کولبر صحت ندارد و ساخته و پرداخته رسانه‌های بیگانه است.

او افزود: منکر وضعیت سخت معیشتی مردم و خصوصاً برخی ساکنان مناطق مرزی نیستیم و در این راستا موظف به رسیدگی به وضعیت خانواده‌های نیازمند و خصوصاً زنان سرپرست خانوار در مناطق مرزی که درآمدی ندارند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت رسان اقدام به ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد اشتغال برای اهالی مناطق مرزی می‌کنند، اما در ادامه برنامه‌ای برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مرزنشینان ندارند و این یک ضعف است که باید اصلاح شود.

زارعی تاکید کرد: طی دو هفته آینده نهاد‌های حمایتی و دستگاه‌هایی که در این حوزه مسئولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع برای ساماندهی معیشت زنان در مناطق مرزی ارائه کنند که ضمانت اجرایی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کردستان رسانه های معاند مناطق مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان امداد و نجات اعلام کرد: با توجه وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور در ٤ روز اخیر، امدادگران هلال احمر ١٩٣ نفر را به مناطق امن انتقال دادند.

همچنین ١٢٥٠ نفر در اردوگاه‌های اضطراری، اسکان داده شدند. عملیات امدادرسانی در ٤ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

٢ فروند بالگرد هلال احمر در مناطق روستایی در حال امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی هستند.

کد خبر 6082770

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار