Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ برنا نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست.

سردار کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه، در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات سردار جوانی و وجود اختلاف عنوان کرد: هیچ اختلافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصاحبه آقای جوانی موضوع به روشنی و شفافی بیان شده است و گفته شده همه باید در چهارچوب ضوابط قانونی کار را دنبال کنند.

سردار کوثری تاکید کرد: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: در مورد کاندیدا نظامی باید به چهارچوب قانونی این مساله نگاه کرد هر کسی که به ضوابط قانونی عمل کند می تواند، وارد انتخابات شود حال می خواهد نظامی باشد یا نه.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این مسئولیت ساده ای نیست و مسئولیت سنگینی است. کسی که در بعد سیاسی و یا در بعد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توانمند است باید بتواند وضعیت را بهبود ببخشد. هر کسی که می آید باید خود را محک بزند و اگر احساس کرد که می تواند، آنگاه مردم تشخیص خواهند داد چه کسی انتخاب می شود.

او با اشاره به منع امام (ره) از ورود نظامی به عرصه انتخابات گفت: امام می گفتند چهارچوب قانون باید رعایت شود، مقام معظم رهبری هم می گویند چهارچوب قانون. شورای نگهبان هم چهارچوب قانون را می نگرد و هر کسی که می خواهد برخلاف این چهارچوب قانونی عمل کند باید با جدیت با او برخورد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات سپاه پاسداران سردار کوثری سردار جوانی سعید محمد نظامیان در انتخابات سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سردار کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!