Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان ، با اشاره به مشارکت مطلوب مردم هرمزگان طی دوره های مختلف در انتخابات، گفت: با توجه به درک عمیق و درست مردم هرمزگان از شرایط کشور، همواره این استان جزء استان های شاخص و با مشارکت بالا در انتخابات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، فریدون همتی در  نشست استانداران سراسر کشور که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی، از تسریع در ترخیص کالاهای اساسی در این استان خبر داد و گفت: از سال گذشته و در راستای مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی، ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات هرمزگان با شتاب بیشتری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: بهره گیری از ظرفیت کالاهای ملوانی و تعاونی‌های مرزنشینان برای واردات کالاهای اساسی به عنوان مأموریت مهم دولت در سال جدید در دستور کار قرار دارد و بخشی از اقلام ضروری مورد نیاز استان و  کشور از این طریق وارد کشور می‌شود که ظرفیت خوبی برای دور زدن تحریم ها و اشتغال ایجاد می کند.   استاندار هرمزگان همچنین با بیان اینکه در راستای کنترل قیمت، فراوانی کالاهای اساسی در بازار به صورت روزانه و هفتگی مورد پایش قرار می گیرد، گفت: علاوه بر نظارت شبانه روزی بر قیمت کالاها، اصلاح شبکه توزیع و نظارت های هوشمند سامانه ای باعث شده قیمت کالاها به‌ویژه کالاهایی مانند مرغ، روغن، برنج و ... مدیریت شود و در حال حاضر تعادل نسبی بر بازار استان حاکم است.   همتی با بیان اینکه در شرایط کرونا، با اصلاح شبکه توزیع، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با کمک مساجد و پایگاه های بسیج به صورت محله ای برپاشد، گفت: این اقدام با استقبال خوب شهروندان مناطق مختلف روبرو شد و تلاش داریم از این ظرفیت در مقاطع بعدی نیز استفاده کنیم.   استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، با اشاره به مشارکت مطلوب مردم هرمزگان طی دوره های مختلف انتخابات، گفت: با توجه به درک عمیق و درست مردم هرمزگان از شرایط کشور، همواره این استان جزء استان های شاخص و با مشارکت بالا در انتخابات بوده است.   وی اضافه کرد: در مهلت قانونی نام نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، استان هرمزگان از میان 31 استان حائز رتبه سوم شد که این امر نشانه بلوغ فکری مردم استان و مشارکت آنان برای ورود به مراکز تصمیم گیری مدیریت شهری و روستایی است که حضور نخبگان هر منطقه در رأس شوراها می تواند راه پیش روی توسعه روستایی و شهری در هرمزگان را هموارتر کند.   همتی تصریح کرد: با توجه به کارکرد و نقش شوراهای اسلامی در توسعه همه جانبه مناطق و بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی هر منطقه، ورود افراد متخصص و نخبگان به صحنه انتخابات می تواند باعث رشد و تقویت اقتدار ملی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار هرمزگان ترخیص کالاهای اساسی کالاهای اساسی مردم هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

کد خبر 6086098

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • سلامت یکی از حقوق‌های اساسی هر فرد است
  • مزارع شیلاتی کشور شناسنامه‌دار می‌شوند