Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کادر فنی پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب این تیم برای بازی با نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فصل جاری دارد.

 تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری بیستمین بازی فصل جاری خود را مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در آخرین بازی خود قبل از حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا دنبال کسب یازدهمین پیروزی هستند تا ضمن حفظ جایگاه خود در بالای جدول با روحیه‌ای مضاعف برای سفر به هند و برگزاری بازی‌های متمرکز گروه E بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر ترکیب‌های متفاوتی را وارد میدان کرده بود قصد دارد در بازی با نساجی نیز چینش یازده بازیکن اصلی خود را تغییر دهد.

احمد نورالهی و وحید امیری به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردند و احتمال حضور سیامک نعمتی در دفاع راست نیز وجود دارد تا جای مهدی شیری را گرفته و برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز آماده شود.

همچنین عیسی آل کثیر که با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود با هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند همچنان نیمکت نشین است تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۵۰ پنجشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی است.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو