Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:58:37 GMT

اظهارات معاون سیاسی سپاه درخصوص سعید محمد روشن بود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۵۷۰

اظهارات معاون سیاسی سپاه درخصوص سعید محمد روشن بود

سردار کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه، در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات سردار جوانی و وجود اختلاف عنوان کرد: هیچ اختلافی نیست. در مصاحبه آقای جوانی موضوع به روشنی و شفافی بیان شده است و گفته شده همه باید در چهارچوب ضوابط قانونی کار را دنبال کنند. ناطقان: سردار کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه، در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات سردار جوانی و وجود اختلاف عنوان کرد: هیچ اختلافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید در  چارچوب ضوابط قانونی کار را دنبال کنند.


سردار کوثری تاکید کرد: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: در مورد کاندیدانظامی باید به چارچوب قانونی این مساله نگاه کرد هر کسی که به ضوابط قانونی عمل کند می تواند، وارد انتخابات شود حال می خواهد نظامی باشد یا نه.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این مسئولیت ساده ای نیست و مسئولیت سنگینی است. کسی که در بعد سیاسی و یا در بعد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توانمند است باید بتواند وضعیت را بهبود ببخشد. هر کسی که می آید باید خود را محک بزند و اگر احساس کرد که می تواند، آنگاه مردم تشخیص خواهند داد چه کسی انتخاب می شود.


او با اشاره به منع امام (ره) از ورود نظامی به عرصه انتخابات گفت: امام می گفتند چارچوب قانون باید رعایت شود، مقام معظم رهبری هم می گویند چارچوب قانون. شورای نگهبان هم چارچوب قانون را می نگرد و هر کسی که می خواهد برخلاف این چارچوب قانونی عمل کند باید با جدیت با او برخورد کرد.
منبع: انتخاب برچسب ها: کاندید ، نظامی ، ناطقان ، سپاه ، سردارمحمد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاندید نظامی ناطقان سپاه سردارمحمد سردار کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست

مهدی چراغ‌زاده تازه‌ترین سروده خود را به عملیات "وعده صادق" و حمایت از سپاه در انجام این عملیات اختصاص داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب بیست و پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت.

شب تنبیه فرزند لوس غرباین عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه شش نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند. جمعی از اهالی فرهنگ و شاعران فارسی‌زبان با انتشار مطالبی از همان ساعات اولیه از این اقدام ایران حمایت کردند. مهدی چراغ‌زاده، از شاعران کشور، تازه‌ترین سروده خود را به این موضوع اختصاص داده است که در ادامه می‌خوانید:

میان قلعه شب برق پرچمت پیداست

که کوه در دل طوفان همیشه پابرجاست

دلت به وسعت دریاست، شانه‌ات صخره

تویی همانکه تلاقی صخره با دریاست

به ذوالفقار نگاهت شکسته شد خیبر

ز تیغ تیز کلامت قیامتی برپاست

قسم به عصر، سحرگاه فتح نزدیک است

شکوه "وعده‌ صادق" دلیل روشن ماست

تو را ز کثرت دشمن هراس در دل نیست

که نسل فاطمه را اقتدا به عاشوراست

تویی که جرات طوفان شدن به ما دادی

میان معرکه‌ها ازخرو‌ش‌مان غوغاست

در ازدحام حوادث در این شب تاریک

امید ما به سحرگاه روشن فرداست

بگو به مردم مظلوم و بی‌پناه جهان

که راه چاره فقط دست مهدی زهراست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست