Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:23:43 GMT

۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری تالش دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۵۴۷

۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری تالش دیدن کردند

احمد جهانگیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین بازدید از طرح ساحلی گیسوم بود و طرح های ساحلی دریای خزر ، پارک جنگلی سیاه داران و سورتمه ریلی، مریان، سوباتان، آق اولر در اولویت های بعدی بودند.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۶۶ نفر در هتل ها، هزار و ۳۸۹ نفر در هتل آپارتمان ها، هزار و ۸۲۶ نفر در واحدهای بوم‌گردی، ۲ هزار و ۴۶۴ نفر در مجتمع های گردشگری، هفت هزار و ۲۵۷ نفر در خانه مسافرها و هزار و ۸۲۶ نفر در مهمان پذیرهای تالش اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری افزود: بازرسان میراث فرهنگی و گردشگری ۱۷۷ بار از اماکن و تاسیسات گردشگری بازدید کردند و خوشبختانه بدون نیاز به تذکر و اخطار در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، سه واحد مورد تشویق قرار گرفت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تالش یادآور شد: این شهرستان با پنج هتل، سه هتل آپارتمان، ۱۰ واحد بوم گردی، پنج مجتمع گردشگری، ۱۰۰ خانه مسافر، ۹۳ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، چشم اندازهای منحصربه ‌فرد و جاذبه ‌های متنوع و ارزشمند تاریخی از قطب ‌های مهم گردشگری گیلان است.
شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گردشگری صنایع دستی مسافرت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تالش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری صنایع دستی مسافرت گردشگری صنایع دستی مسافرت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تالش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان نوروز 1400 اخبار کنکور میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری