Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:15:07 GMT

رئیس‌جمهور ترکیه و امیر قطر با یکدیگر رایزنی کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۸۱۸

رئیس‌جمهور ترکیه و امیر قطر با یکدیگر رایزنی کردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین؛ «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، دفتر ریاست جمهوری ترکیه در همین ارتباط بیانیه‌ای را صادر و در آن اعلام کرد: در تماس تلفنی اردوغان با امیر قطر همچنین راهکارهای تقویت روابط دوجانبه میان آنکارا و دوحه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر در بیانیه مذکور همچنین یادآور شد: سران کشورهای ترکیه و قطر با یکدیگر توافق کردند که ضمن تقویت روابط دوجانبه، همکاری‌های خود در سطح منطقه را نیز افزایش دهند.

گفتنی است، پیشتر «غانم شاهین الغانم» رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر با «یشار گولر» رئیس ستاد مشترک ترکیه و هیأت همراه او که در سفری به دوحه رفته بودند، دیدار کرده بود.

چندی پیش نیز وزارت دفاع قطر اعلام کرد که در راستای توسعه همکاری‌های راهبردی با ترکیه، دوحه با آنکارا چند توافق همکاری نظامی امضا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092405 برچسب‌ها رجب طیب اردوغان ترکیه امیر قطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان ترکیه امیر قطر امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به ترکمنستان سفر کرده  با رییس جمهور و رئیس شورای مصلحت خلق این کشور دیدار و گفتگو کرد. ارتقاء همکاری‌های دو کشور در حوزه انرژی، حمل و نقل و همکاری منطقه‌ای برای مبارزه با تروریسم از محور‌های گفتگوی وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات ترکمنستان بود.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • همه قوا باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال با یکدیگر همکاری داشته باشند
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل