Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@06:13:05 GMT

۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۲۵۲

۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: ۱۲۰ مبلغ و مبلغه همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از اعزام۱۲۰ مبلغ و مبلغه به تقاط مختلف شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان چنانچه وضعیت کرونایی شهرستان مساعد باشد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تعداد ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اجرای این مهم راستای اهمیت تبلیغ در اسلام به‌ویژه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا به برنامه‌های اجرایی توسط مبلغین اعزامی در طول ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت علی(ع) از جمله برنامه‌های روحانیون مستقر است.

 

وی اضافه کرد: همچنین برای مبلغین اعزامی فضای لازم برای اسکان اختصاص داده شده تا بتوانند علاوه بر انجام فرائض دینی ماه مبارک رمضان به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هم کمک کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای محافل انس با قرآن کریم خبر داد و گفت: همچنین محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد و حسینیه‌های شهر و روستا‌های بیجار و با دعوت از قاریان برجسته کشوری و استانی منوط به شرایط مساعد کرونایی در سطح شهرستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی با بهره از توان اساتید قرآنی برگزار می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهرستان بیجار اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان شهرستان بیجار مبلغ و مبلغه قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد.
آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده بود، اما گروه طراح پویش تصمیم گرفته‌اند با توجه به در پیش بودن دهه کرامت فرصت ثبت نام در این پویش را تا این دهه (دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود) تمدید کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت mastura.ir در این طرح شرکت کنند.
طرح ملی «مسطورا» پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا