Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپراتور دستگاه تزریق جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا با دستگاه تزریق ،تعویض قالب آشنا به plc دستگاه تزریق اپراتور دستگاه لوله جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا به لوله های تک لایه و پنج لایه پلیمری با سابقه مرتبط از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09131080329 واتساپ 09131080329 پربیننده ترین جزییات شروع دوره‌های استخدامی معلمان حق‌التدریس تعویق در برگزاری آزمون استخدامی سال۱۴۰۰ بانک ملت تعویق برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت در سال۱۴۰۰ استخدام کارشناس بازرگانی خارجی در شرکت حرارت سازه مبنا در تهران استخدام کارشناس HSE در توان افروز نیرو رسان ژیر از تهران و گیلان جهت رشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام اپراتور دستگاه دستگاه تزریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی معرک‌نژاد پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه‌های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته مدارس آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تأمین مکان اسکان مسافران نوروزی داشته است، افزود: شهروندان، اتحادیه املاک و اصناف مرتبط کمک کردند تا بتوانیم از ظرفیت‌های اسکان مختلف شهر برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کنیم.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده است، گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

وی استفاده از مترو به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر را به مسافران نوروزی توصیه کرد و گفت: ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته و مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: متروی اصفهان در ایام غیرتعطیل از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به شهروندان و مسافران سرویس‌دهی می‌کند و روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه نیز تعطیل است.

کد خبر 6062732

دیگر خبرها

  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک